تجلیل مدیر کل زندان‌ها از مسئولین قضایی شهرستان‌های خدابنده و سلطانیه

مدیر کل زندان‌های زنجان با حضور دادگستری شهرستان‌های خدابنده و سلطانیه با مسئولین قضایی این حوزه‌ها دیدار کرد.

گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، با هدف ارج نهادن به تلاش های دستگاه قضایی در پیشبرد اهداف سازمان زندان‌ها به ویژه مساعدت در جلب مشارکت‌های مردمی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد، بنیادی مدیر کل زندان‌های زنجان با همراهی کریمی مدیرعامل ستاد دیه استان طی سفری به شهرستان‌های خدابنده و سلطانیه با مسئولین قضایی این دو شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین بنیادی با قدردانی از مردم خیر و نیکوکار استان زنجان در حمایت همه جانبه از برنامه‌های گلریزان آزادی زندانیان نیازمند گفت: مردم استان زنجان با همت بلند خود در طول سال به ویژه ایام مبارک ماه رمضان با کمک‌های همه جانبه این دیار را به بهشت خیرین تبدیل کردند.
بنیادی اظهار کرد:با مشارکت گسترده مردم, استان زنجان در سال‌های اخیر در جلب کمک‌های مردمی برای آزادی زندانیان نیازمند رتبه‌های بالای کشور را به خود اختصاص داده که این دستاورد مرهون فرهنگ انسان دوستی مردم است.

نایب رئیس ستاد دیه استان در ادامه خاطرنشان کرد:در کنار رسانه ملی که در توسعه برنامه‌های گلریزان آزادی زندانیان نیازمند قدم‌های موثری در استان برداشته است، قطعاً همراهی و همفکری مسئولین قضایی در استان عامل مهم و اثرگذار در موفقیت برنامه‌های ستاد دیه استان است.

در این دیدارها مسئولین قضایی شهرستان‌های خدابنده و سلطانیه نیز از حضور مدیر کل زندان و مدیرعامل ستاد دیه استان قدردانی و آمادگی حوزه قضایی خود را در اجرای برنامه‌های آزادی زندانیان نیازمند و پیشبرد اهداف کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها اعلام نمودند.
گفتنی است در پایان این دیدار مدیر کل زندان‌های زنجان با اهدای لوح تقدیر از تلاش‌های مسئولین قضایی شهرستان های خدابنده و سلطانیه تجلیل به عمل آورد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha