نشست مشترک معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان‌ها با استاندار بوشهر

در دیدار دکتر ابراهیمی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان ها با استاندار بوشهر بر توجه حمایت از خانواده های زندانیان وتوسعه اشتغال و حرفه آموزی زندانیان تاکید شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان بوشهر،دکتر ابراهیمی در این نشست با تاکید براجرای مصوبه مولد سازی دولت اراضی تحت پوشش اداره کل زندان های استان بوشهر برای کاربری های مختلف اظهار داشت : برنامه ریزی وتمهیدات لازم برای سفر ریاست محترم سازمان به استان بوشهر درراستای اجرای برنامه های تامینی وتربیتی و مولد سازی و تهیه طرح موضعی وجانمایی املاک سازمان برای مولد سازی با همکاری معاونت عمرانی استانداری واداره کل راه وشهرسازی برای تغییر کاربری وارزش افزایی برای دارایی ها تاکید کرد.

دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان ها با استاندار بوشهر

وی افزود: در این راستا تفاهم نامه هایی با سازمان های مرتبط منعقد شده است، تا زمینه اشتغال و حرفه آموزی زندانیان فراهم شود. وی با بیان اینکه همکاری سازمان ها و ارگان های مختلف برای فراهم کردن اشتغال و حرفه آموزی مدد جویان و خانواده هایشان گفت: برای حل مشکل اقتصادی معیشتی خانواده های زندانیان بهترین راه کار فراهم شدن اشتغال و کارآفرینی زندانیان بر اساس ظرفیت های مختلف استان بوشهر هست.

دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان ها با استاندار بوشهر

دکتر ابراهیمی افزود: تکمیل پروژه موسسه کیفری گناوه و تامین اعتبار لازم برای همه پروژه های نیمه تمام عمرانی موسسات کیفری استان را باهمکاری استانداری و سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان خواستار شد.

دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان ها با استاندار بوشهر

معاون توسعه مدیریت ومنابع سازمان برنامه ریزی برای اشتغال زایی ۵۰۰نفر از زندانیان واجدین شرایط محکومین رای باز با همکاری و کمک دادگستری استان در پروژه های کارآفرینی استان راخبر داد.

دکتر محمدی زاده استاندار بوشهر هم در این نشست ضمن خیر مقدم با بیان اینکه یکی از ظرفیت های استان بوشهر پرورش آبزیان است گفت: برای توسعه اشتغال زندانیان می توان ازاین توانمندی استفاده کرد و دستگاه های ذیربط هرگونه همکاری با زندان های استان خواهند داشت.

دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان ها با استاندار بوشهر

استاندار بوشهر تسریع در تکمیل پروژه زندان گناوه تا پایان سال تاکید و هرگونه مساعدت و اعتبار لازم در این زمینه را خواستار شد. وی با تاکید بر انتقال زندان مرکزی بوشهر به خارج از محدوده شهری گفت: با توجه با اینکه زمین آن مشخص و تملک شده است برای اجرایی شدن این طرح همه دستگاه های مرتبط همکاری لازم را داشته باشند.

دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان ها با استاندار بوشهر

در ادامه این نشست دکتر مهدی مهر انگیز رئیس کل دادگستری استان بوشهر نیز گفت:دستگاه قضا در استان برای حل مشکلات زندانیان و رسیدگی به پرونده قضایی آنان به صورت مستمر در زندان های استان حضور دارند و درجهت حل مشکلات آنان و کاهش جمعیت کیفری زندان ها و حبس زدایی اقدامات لازم را انجام می دهند. وی افزود: یکی از اولویت های دستگاه قضا در استان سیاست مجازات جایگزین حبس می باشد و زندان را باید آخرین راه حل بدانند و ارفاقات قانونی را به زندانیان اعطای نمایند.

دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان ها با استاندار بوشهر

رئیس کل دادگستری استان گفت: برای حل مشکلات معیشتی خانواده های زندانیان نیز از همه راه کارهای لازم و قانونی استفاده می شود و در این راستا همکاری خیرین و مردم نوع دوست استان و مجموعه اداره کل زندان های استان به ویژه مدیر کل زندان های بوشهر قابل تحسین می باشد.

دکتر مهرانگیز سرکشی و دیدار های مداوم با خانواده های زندانیان را یکی از برنامه های دستگاه قضایی دانست و تاکید کرد که به همه قضات و دادستان ها و محاکم قضایی استان ومسولین زندان های استان دستورات لازم در این زمینه داده شده است. رئیس کل دادگستری استان افزود دستگاه های قضایی استان آمادگی هرگونه همکاری در جهت حل مشکلات خانواده های زندانیان دارند.

گفتنی است در این دیدار مهدی محمدی مشاور رئیس سازمان زندان ها، دکتر رستمیان معاون امور عمرانی استانداری، موسوی مدیرکل حوزه استاندار،دکتر پاپری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، سید محتشم حسینی مدیرکل زندان های استان و نیکنام معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل زندان های استان بوشهر نیز حضور داشتند.

انتهای خبر /

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha