آزادی تمامی زندانیان بدهکار کمتر از ۲۰ میلیون تومان از زندان‌های گلستان

مدیرکل زندان‌های استان گلستان از آزادی تمامی زندانیان مالی بدهکار کمتر از ۲۰میلیون تومان از زندان‌های استان با کمک خیرین، خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان گلستان، مدیرکل زندانهای استان گفت: ظهر امروز با حضور رئیس کل دادگستری و دادستان و مسئولان قضائی استان و خیرین در زندان گرگان و گنبد و دیدار چهره به چهره با زندانیان محکوم مالی، مشکلات و وضعیت بدهی آنان بررسی شد.

غلامرضا سرلک ادامه داد: پس از بررسی وضعیت بدهی مددجویان و پرداخت مبلغ ۵ میلیارد ریال از سوی مدیرخیّر یک مرکز تولید مواد غذایی، شرایط آزادی ۳۰ مددجوی بدهکار مالی از زندان‌های استان فراهم شد.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون بدون احتساب آزادی امروز، ۲۲۶زندانی غیرعمد و مالی با کمک خیرین از زندان‌های استان آزاد شدند، افزود: از این تعداد ۲۱۸ نفر مرد و ۸ نفر زن بودند که مجموع بدهی آنان ۴۰۸میلیارد تومان بود.

سرلک با تقدیر و تشکر از همت خیرین و حمایت مسئولان قضائی، گفت: پیش بینی می‌شود در ادامه کمک‌های نقدی این خیر، تمامی زندانیان بدهکار کمتر از ۲۰ میلیون تومان، در روز آینده از زندان آزاد شوند.

همچنین در حاشیه این بازدید، با پیشنهاد مدیرکل زندان‌ها و موافقت دادستان مرکز استان به زندانیان واجد شرایط، یک هفته مرخصی اعطا شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha