آزادی زندانی زن در ایام فاطمیه(س) با حضور رئیس‌کل دادگستری استان ایلام

با همکاری ستاددیه و به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه(س)، یکی از زندانیان زن جرایم غیرعمد با حضور رییس‌کل دادگستری و مدیرکل زندان‌های استان ایلام از زندان آزاد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان ایلام، با کمک خیرین و ستاددیه یکی از زندانیان زن که به جرم مالی متحمل حبس بود، به آغوش خانواده خود بازگشت.

علی محمدی رییس کل دادگستری استان ایلام از بند نسوان بازدید کرد و ضمن دیدار با زندانیان، در خصوص فعالیت های اصلاحی و تربیتی و تلاش مراجع قضایی و سنگربانان اصلاح و تربیت برای حل مشکلات و کاهش جمعیت کیفری مطالبی را عنوان کرد.

در ادامه این بازدید یکی از زندانیان زن (جرایم غیرعمد) به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه(س) با کمک خیرین و ستاددیه از زندان آزاد شد.

اسکندری مدیرکل زندان های استان ایلام اذعان داشت: تلاش برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد یک مسئولیت اجتماعی قلمداد می شود و در این راستا تا کنون اقدامات مثمر ثمر و مطلوبی انجام شده است. وی افزود: مشارکت خیرین در فرایند آزادی زندانیان نقش بسزایی داشته و انتظار می رود با بهره مندی از این توان و ظرفیت، زمینه آزادی زندانیان بیشتری فراهم شود.

آزادی زندانی زن با حضور رییس‌کل دادگستری استان ایلام

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha