معرفی کتابخانه زندان مرکزی قزوین بعنوان کتابخانه برتر مشارکتی استان

کتابخانه زندان مرکزی قزوین، عنوان کتابخانه برتر مشارکتی استان را در سی و یکمین هفته کتاب جمهوری اسلامی کسب نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان قزوین، درمراسم تجلیل از فعالین برتر در حوزه های کتاب و کتابخوانی، کتابخانه زندان مرکزی قزوین از سوی مدیرکل نهادکتابخانه های عمومی استان، بعنوان کتابخانه مشارکتی برتر استان معرفی و تقدیر شد.

معرفی کتابخانه زندان مرکزی بعنوان کتابخانه برتر مشارکتی استان قزوین

در متن لوح اهدایی چنین آمده است:

پیوند تعهد تلاش و همراهی مسئول کتابخانه و کتابداران، ارائه خدمات فنی و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و ترویجی، برقراری ارتباط مفید سالم و منطقی با مراجعان و همکاران، از شاخص‌های کسب موفقیت کتابخانه نمونه است. بی‌تردید ادامه این راه پربرکت با بهره‌مندی از خدمات کارکنان آموزش دیده، فعال، خلاق و دلسوز که همدلانه و همراه برای تحقق اهداف کتابخانه تلاش می‌کنند؛ نشان از همت خدمت رسانی بی‌وقفه برای حصول علم و آگاهی است.

مفتخرم در سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و گرامی‌داشت روز "کتاب، کتابخوانی و کتابدار" کسب عنوان "کتابخانه برتر مشارکتی استانی" را به شما و همکاران تبریک بگویم و از این دستاورد ارزنده که حاصل تلاش‌ها و زحمات همکاران گرامی است؛ قدردانی نمایم. امید که همواره موفق و موید و با همدلی و سعی روزافزون در ادامه مسیر رشد و تعالی مکان مقدس کتابخانه کوشا باشید. انشاالله

فاطمه محمد بیگی-مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین

معرفی کتابخانه زندان مرکزی بعنوان کتابخانه برتر مشارکتی استان قزوین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha