بسیج در دوران دفاع مقدس همه معادلات دشمنان انقلاب اسلامی و ایران را برهم زد

همزمان با هفته بسیج مراسمی با حضور مدیرکل زندانهای استان کردستان و معاون هماهنگی سپاه بیت المقدس استان در سالن آمفی تئاتر زندان مرکزی سنندج برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان ، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج مراسمی با حضور مدیرکل زندانهای استان کردستان ، معاون هماهنگی سپاه بیت المقدس استان ، پرسنل و مددجویان در سالن آمفی تئاتر زندان مرکزی سنندج برگزار گردید .

در آغاز مراسم مجتبی محمدی، مدیرکل زندانهای استان کردستان ضمن تبریک هفته بسیج، از رشادت‌ها و ایثارگری‌های بسیجیان در طول هشت سال دفاع مقدس و همچین حضور موثر بسیج در دوران پس از جنگ تحمیلی به ایراد سخنانی پرداخت.

وی اظهار کرد: بسیج در دوران دفاع مقدس چنان با صلابت و با اقتدار در همه عرصه ها حضور یافت که همه معادلات دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی و ایران را بر هم زد.

سرهنگ شعبانی نیز در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج و تقدیر از برگزار کنندگان این مراسم معنوی با تاکید بر اهمیت نقش بسیج در جامعه اظهار کرد: باید با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تقویت روحیه بسیجی همواره در راستای خدمت به نظام جمهوری اسلامی و جلب رضایت مردم گام برداریم.

در پایان از چند تن از همکاران بسیجی با اهدای لوح سپاس تقدیر بعمل آمد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha