کسب رتبه اول مسابقات قرآن منطقه 6 زندان های کشور توسط زندانیان استان خوزستان

مسابقات قرآنی زندانیان مرد ، زن و مهرجویان کانون های اصلاح و تربیت منطقه 6 کشور با حضور 164 زندانی ،شامل استانهای فارس،بوشهر،کهگیلویه و بویر احمد و خوزستان به میزبانی استان خوزستان در محل زندان سپیدار اهواز برگزار شد که در نتیجه آن استانهای خوزستان،فارس و بوشهر به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خوزستان ، روشان مدیر کل زندان ها گفت : در این مسابقات 164 شرکت کننده از استان‌های کهیکیلویه و بویر احمد، فارس، بوشهر و خوزستان حضور دارند ، که در ۱3 رشته قرآنی از جمله ترتیل، قرائت و حفظ با هم به رقابت می پردازند.
مدیر کل زندان ها افزود: این دوره از مسابقات با نام "غزه آیه مقاومت" با یاد کودکان و مردم مظلوم غزه نامگذاری گردید، وی ادامه داد از جمله فعالیت های قرآنی و دینی در زندان‌های خوزستان، آموزش قرآن کریم ، و برپایی محافل انس با قرآن است که در تمامی زندان های خوزستان با حضور اساتید مجرب قرآنی برگزار می گردند.
روشان عنوان کرد: بهره‌گیری از آموزه‌های دینی و علوم ارزشمند قرآنی مهم‌ترین برنامه‌های تربیتی و بازسازی شخصیت به خطا رفته است و در عامل بزه و جرم صرفاً فرد دخیل نیست و برهمین اساس نگاه زندان به افراد خطاکار، نگاهی اصلاحی است.
این برنامه با حضور دادستان مرکز استان دکتر چگنی، مدیر کل زندان های خوزستان دکتر روشان، معاون دادگستری استان حجت الاسلام طباطبایی ، و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد.
در پایان این مسابقات استانهای خوزستان ،فارس و بوشهر به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.
انتهای خبر/.

کسب رتبه اول مسابقات قرآن منطقه 6 زندان های کشور توسط زندانیان استان خوزستان

کسب رتبه اول مسابقات قرآن منطقه 6 زندان های کشور توسط زندانیان استان خوزستان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha