برگزاری مسابقات منطقه 5 کشوری قرآن کریم در زندان‌های استان کردستان

مسابقات منطقه 5 کشوری قرآن کریم در میان تعداد 32 نفر از مددجویان شرکت کننده برگزیده استانی و با حضور 4 داور برجسته استانهای کرمانشاه، ایلام، لرستان و کردستان در سالن اجتماعات زندان مرکزی سنندج برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان، مسابقات منطقه 5 کشوری قزآن کریم در میان تعداد 32 نفر از مددجویان شرکت کننده برگزیده استانی و با حضور 4 داور برجسته استانهای کرمانشاه ، ایلام ، لرستان و کردستان در سالن اجتماعات زندان مرکزی سنندج در مورخه ۲ آذر ماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

در این دوره از مسابقات مددجویان در رشته های حفظ ، قرائت تحقیق ، ترتیل ، حفظ موضوعی ، تفسیر ، دعاخوانی ، نهج البلاغه و اذان شرکت نموده بودند که نفرات برتر از سوی استان میزبان به استانهای منطقه پنج کشوری ابلاغ خواهد شد.

مجتبی محمدی ، مدیرکل زندانهای کردستان در مراسم اختتامیه و تجلیل از نفرات برتر این دوره از مسابقات ضمن تبریک هفته بسیج عنوان نمود : محفل های قرآنی در زندانهای کردستان راه گشای تمام مشکلات مددجویان فعال قرآنی این مرکز است.

وی افزود: تدبیر در قرآن ما را به آرامش می رساند. همچنین ارتقاء برنامه های قرآنی ، نماز شب و محافل انس با قرآن ، باید در زندانهای کردستان به نحو شایسته ای تقویت شود.

وی اشاره ای هم به جنایات صهیونیسم غاصب داشت و بیان کرد : تمام مردم دنیا این روزها بر علیه اسرائیل بسیجی شده و مطمئنا اسرائیل در این جبهه نابود خواهد شد.

در پایان با اشعار حماسی همکاران اداره کل و اهداء لوح تقدیر به داوران و اقامه نماز پرفیض جماعت در نمازخانه زندان مسابقات قرانی منطقه ای به پایان رسید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha