معرفی کتابخانه مشارکتی زندان شهرستان ساوه به عنوان کتابخانه مشارکتی نمونه استانی

 مراسم پایانی هفته کتاب و کتابخوانی استان مرکزی با حضور نماینده محترم ولی فقیه ، استاندار و مسئولین ارشد استان در محل استانداری مرکزی برگزار و ضمن تقدیر از برترین ها و فعالان حوزه نشر و کتابخوانی ،کتابخانه مشارکتی شهید ضرغام زندان شهرستان ساوه  به عنوان نمونه استانی معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان مرکزی، علی اسلام خواه با اعلام این خبر گفت: با توجه به ارزیابی میدانی و دوره ای کارشناسان و مسئولین اداره کل کتابخانه های عمومی از فعالیت کتابخانه زندانهای استان و با توجه به اعلام رضایت از وضعیت مطلوب موجود و با موافقت کمیته ارزیابی نهاد کتابخانه های عمومی کشور کتابخانه مشارکتی شهید ضرغام زندان شهرستان ساوه به عنوان کتابخانه مشارکتی نمونه استان برگزیده شد .

مدیر کل زندانهای استان مرکزی افزود: مسئول فرهنگی زندان نیز به عنوان مسئول کتابخانه نمونه استانی و کتابدار این کتابخانه به عنوان کتابدار برتر معرفی و با اهدای لوح و هدایایی از آنها تقدیر به عمل آمد.

انتهای خبر/

انتهای خبر /

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha