آزادی ۱۴ زندانی جرائم غیرعمد به همت نماینده ولی فقیه استان گلستان

همزمان با آغاز هفته بسیج و در نهمین مرحله آزادسازی زندانیان نیازمند در قالب همکاری زندان‌های استان گلستان و مرکز نیکوکاری مسجد جامع گلشن گرگان به همت آیت الله نورمفیدی و خیرین ۱۴ زندانی غیرعمد به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان گلستان، مراسم آزادی این زندانیان عصر امروز سه‌شنبه با حضور نماینده ولی فقیه و مدیرکل زندان‌های استان، رییس کل دادگستری و دادستان مرکز و جمعی از مسئولان در بیت الزهرا (س) گرگان برگزار شد.

مبلغ بدهی ۱۴ زندانی آزاد شده یک میلیارد و ۳۳۴ میلیون ریال بود که ضمن پرداخت از سوی مرکز نیکوکاری مسجد جامع گلشن و خیرین، به هر یک‌ از آنان یک بسته معیشتی به ارزش ۱۴ میلیون ریال و یک کارت هدیه ۱۰ میلیون ریالی هم اهدا شد.

در ابتدای این مراسم غلامرضا سرلک مدیرکل زندان‌های استان گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه های مختلف اعم از توانمندسازی و اشتغال زندانیان، رسیدگی به خانواده مددجویان، آزادی زندانیان غیرعمد و... ارائه داد و نیازمندی های زندان‌های استان را تشریح کرد.

در ادامه نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: اگر انسان قدم خیری بر می‌دارد و کار نیکویی انجام می‌دهد، تنها برای رضای خدا باشد.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در این مراسم اظهار کرد: ما هیچ چشم داشتی به کار انجام شده نداریم، اما انتظار داریم، آزاد شدگان دیگر در این مسیر گام بر ندارند.

وی بیان کرد: آزادی شما زندانیان لطف خدا بوده و ما یک وسیله در این راه بودیم که باید قدر این لطف را بدانید. شکر نعمت خدا، سبب باز شدن درهای نعمت دیگر الهی می‌شود.

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: انتظار داریم کسانی که می‌توانند دری بر روی این زندانیان آزاد شده باز کنند، از هیچ اقدامی در این زمینه کوتاهی نکنند. اگر چنین دری به روی شما زندانیان باز می‌شود، باید آبروداری کنید و با جدیت در مسیر رشد و تغییر راه زندگی قدم بردارید.

همچنین با تاکیدات نماینده مقام معظم رهبری در گلستان و پیگیری آنی دادستان مرکز استان در این مراسم ، یکی از مدیران مراکز تولیدی استان زمینه اشتغال این ۱۴ زندانی را فراهم کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha