برگزاری مراسم تقدیر از فعالین حوزه کتاب و کتابخوانی در زندان مرکزی سنندج

با حضور مدیرکل زندان‌های کردستان از فعالین حوزه کتاب و کتابخوانی شامل کارکنان، سربازان و مددجویان زندان مرکزی سنندج تقدیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان ، روز گذشته ۲۹ آبان ماه طی مراسمی با حضور مدیرکل زندان‌های کردستان از فعالین حوزه کتاب و کتابخوانی ( زندانیان ، سربازان و کارکنان ) زندان مرکزی سنندج تقدیر شد.

مجتبی محمدی مدیرکل زندانهای استان ضمن بازدید از نمایشگاه کتاب زندان سنندج ، در مراسم تقدیر از فعالین حوزه کتاب و کتابخوانی عنوان کرد : گذراندن وقت در رندان نیاز به برنامه و مدیریت خاصی دارد که باید مسئولین حوزه های مختلف زندان در برنامه سین روزانه زندان ، کتاب و کتابخوانی مددجویان را نیز به صورت عملیاتی لحاظ کنند و به نحو درستی در اجرایی کردن آن سهیم باشند تا زندانیان نیز در زمان تحمل حبس با استفاده بهینه از زمان از ظرفیت مناسب کتابخانه زندانها بهرمند شوند و با افزایش سرانه مطالعه در زندان سطح سواد و آگاهی خود را بالا ببرند.

در پایان مراسم ، مددجویان ، سربازان و کارکنان حوزه کتابخوانی زندان سنندج مورد تشویق مدیرکل زندانهای کردستان و رئیس زندان سنندج قرار گرفتند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha