بازدید مدیرکل زندان‌های خراسان رضوی از زندان شهرستان نیشابور

 حسینی مدیرکل زندانهای خراسان رضوی با همراهی معاون اداری و مالی و رئیس اداره ارزیابی عملکرد ستاد اداره کل از زندان شهرستان نیشابور بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان خراسان رضوی، سید مجتبی حسینی مدیرکل زندان های استان به همراه طلابکی معاون اداری مالی و بسکابادی رئیس اداره ارزیابی عملکرد ستاد اداره کل با هدف نظارت و ارزیابی شاخص های سازمانی و بررسی وضعیت ابنیه و ساختار فیزیکی ، از زندان شهرستان نیشابور بازدید کرد.

بازدید مدیرکل زندان های خراسان رضوی از زندان شهرستان نیشابور

بازدید مدیرکل زندان های خراسان رضوی از زندان شهرستان نیشابور

حسینی در ابتدا ضمن بازدید از کلیه اماکن و تاسیسات زندان، با حضور در پوسته داخلی، از اندرزگاه ها و محل اسکان زندانیان نیز بازدید و با تعدادی از زندانیان گفتگو کرد.

بازدید مدیرکل زندان های خراسان رضوی از زندان شهرستان نیشابور

وی در ادامه طی نشستی تخصصی با حضور مسئولین و کارکنان زندان، پس از تشریح وضعیت ابنیه و ساختار فیزیکی زندان، بهسازی فضاها و مراکز فرهنگی و آموزشی زندان را جهت اجرای مطلوب برنامه های اصلاحی و تربیتی لازم دانست و بر توسعه برنامه های متنوع تربیتی در راستای توانمندسازی فردی و اجتماعی زندانیان تاکید کرد .

مدیرکل زندانهای خراسان رضوی در ادامه با اشاره به اهمیت نقش واحد مددکاری در اجرای اقدامات حمایتی و تحقق اهداف سازمانی، آسیب‌ شناسی و رسیدگی به مشکلات زندانیان را جزو تکالیف این حوزه بر شمرد که میتواند در اثربخشی اقدامات پیشگیرانه از تکرار جرم موثر باشد.

حسینی در پایان این بازدید ۴ ساعته، از تلاش های شبانه روزی کارکنان زندان نیشابور قدردانی کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha