بازدید سرزده مدیرکل زندان‌ها از زندان مرکزی زنجان

حجت الاسلام و المسلمین بنیادی مدیر کل زندان‌های استان به همراه مسئول حفاظت و اطلاعات زندان ها به صورت سرزده از زندان مرکزی بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، با هدف بررسی مسائل تامینی و تربیتی زندان مرکزی زنجان ،حجت الاسلام والمسلمین بنیادی مدیر کل زندان‌های زنجان، طی بازدید به صورت سرزده از این مرکز بازدید نموده و برنامه های این مرکز را مورد ارزیابی قرار دادند.

در این بازدید مدیر کل زندان‌های زنجان به همراه مسئول حفاظت و اطلاعات ضمن بررسی مسائل و مشکلات حوزه امنیتی زندان، دارالقرآن ، کلاس NA و در اندرزگاه‌های مختلف حاضر و از نزدیک به صورت چهره به چهره با زندانیان دیدار و پای صحبت آنان نشست.

بررسی وضعیت مستمر بر حسن اجرای برنامه‌های تحول و تعالی حوزه زندانبانی صورت گرفت، از فضاهای مختلف فرهنگی، ورزشی، بهداشت و درمان، اشتغال و حرفه آموزی، دادرسی و ملاقات الکترونیکی بازدید شد.

بازدید سرزده مدیر کل زندان‌های زنجان از زندان مرکزی  استان

لازم به توضیح است در جریان این بازدید مدیر کل زندان‌های زنجان ضمن بررسی درخواست‌های قانونی زندانیان این مرکز در خصوص تسریع در رسیدگی به مسائل و مشکلات مطروحه دستورات لازم را صادر نمودند.

بازدید سرزده مدیر کل زندان‌های زنجان از زندان مرکزی  استان

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha