مدیرکل زندان‌های استان با استاندار گلستان دیدار کرد

علی محمد زنگانه استاندار گلستان و غلامرضا سرلک مدیرکل زندان‌های استان با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان گلستان، شب گذشته مدیرکل زندان‌های استان با حضور در استانداری گلستان در جلسه ای که بیش از یکساعت بطول انجامید با استاندار دیدار و درخصوص جذب اعتبارات، تکمیل پروژه‌ها و مشکلات بودجه ای زندان‌ها گفتگو کرد.

غلامرضا سرلک با بیان اینکه زندان‌های استان از مراکز مهم اصلاحی و تربیتی می باشد و با شرح صعوبت کار زندانبانی توجه ویژه به زندان‌های استان را خواستار شد.

مدیرکل زندان‌های گلستان با تشریح پروژه های عمرانی در حال ساخت زندان‌های استان و باتوجه به فقدان استان به این مراکز اصلاحی و تربیتی ، اختصاص اعتبار لازم برای تکمیل این پروژه‌ها را ضروری دانست.

در ادامه علی محمد زنگانه استاندار گلستان با فراخواندن مدیران کل حوزه استانداری و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان درخواست‌های اداره کل زندان‌ها را بررسی و پس از یکساعت گفتگو، این جلسه را مثبت ارزیابی و ضمن دادن قول مساعد، دستورات لازم را صادر کرد.

خاطرنشان است در این جلسه رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ، مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی، مدیرکل سیاسی استانداری و رییس اداره مالی و پشتیبانی اداره کل زندان‌ها حضور داشتند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha