سرکشی حمایتی از خانواده زندانیان نیازمند در بیرجند

مدیر کل زندان های خراسان جنوبی و هیات همراه در منزل دو خانواده زندانی نیازمند حاضر و از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرارگرفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خراسان جنوبی،«علی عبدی»مدیر کل زندان های استان در محل زندگی دو خانواده زندانی نیازمند حضور و برای رفع مشکلات این خانواده ها دستوراتی صادر کرد.

وی ادامه داد: هردو خانواده که سرپرستان آنها باید دوران محکومیت خود را در پشت دیوارهای ندامت سپری کنند از مشکلات ریز و درشت خود گفتند که بیشترین مشکلات آنها حضور سرپرست خانواده برای فرزندان عنوان کردند.

وی اضافه کرد: برابر مقررات قانونی برای کمک به این دو خانواده پرونده این دو مدجو را پی گیری خواهیم کرد ولی به دلیل کمک به خانواده خود به اندرزگاه اشتغال زندان منتقل خواهند شد تا با کار کردن در داخل زندان تا حدودی به خانواده خود در اجاره بهاء کمک کنند.

«عبدی» با بیان این که خانواده های زندانیان هیچ گونه نقشی در وقوع جرم سرپرست خانواده ندارند، اظهار داشت: خانواده زندانیان از قربانیان بزه هستند که تاوان سنگینی باید بپردازند.

در پایان به هر یک از خانواده سبد حمایتی به ارزش بیست و پنچ میلیون ریال و برای فرزندان نیز هدایای از سوی انجمن حمایت زندانیان بیرجند اهداء شد.

انتهای خبر/


سرکشی حمایتی از خانواده زندانیان نیازمند در بیرجند

سرکشی حمایتی از خانواده زندانیان نیازمند در بیرجند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha