اهدای ۴۰۰۰ جلد کتاب توسط خیّرین به زندان‌های استان کرمانشاه

با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی، تعلیم و تربیت زندانیان و با پیگیری مسؤل آموزش و پژوهش اداره کل زندان های استان کرمانشاه، تعداد ۴۰۰۰ جلد کتاب توسط خیرین اهداء و توزیع شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان کرمانشاه، در آستانه روز کتاب و کتابخوانی و با هدف تشویق و ترغیب زندانیان به مطالعه، با پیگیری مسؤل آموزش و پژوهش اداره کل زندان های استان، به همّت خیر نیکوکار تعداد ۴۰۰۰ جلد کتاب به زندان های استان اهدا شد.

اهدای ۴۰۰۰جلد کتاب توسط خیّرین به زندان های استان کرمانشاه

کتاب های اهدایی در عنواین و موضوعات مختلفی از کتاب های پر مخاطب و پر تیراژ بوده که طیف وسیعی از مخاطبین را پوشش داده و موجب استقبال زندانیان، خصوصاً از کتاب های جدید این مجموعه گردیده که به مجموعه کتابخانه مستقر در زندان های سراسر استان افزوده شد.

اهدای ۴۰۰۰جلد کتاب توسط خیّرین به زندان های استان کرمانشاه

پوریانی مدیرکل زندان های استان کرمانشاه در این خصوص اضهار داشت، با تلاش اداره کل زندان های استان با ایجاد فضای مناسب کتابخانه ای جهت زندانیان در زندان ها با هدف تعلیم و تربیت زندانیان، سعی شده با استفاده بهینه از این فرصت به وجود آمده در جهت مناسب و ارتقاء سلامت روحی‌ و روانی زندانیان، بازگشتی سعادتمندانه به جامعه را برای آنان میسر گردد.

اهدای ۴۰۰۰جلد کتاب توسط خیّرین به زندان های استان کرمانشاه

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha