رتبه اول سوادآموزی کشور به استان زنجان رسید

دکتر افشارچی استاندار زنجان با اهدای لوحی از تلاش‌های مدیر کل و مجموعه کارکنان زندان‌های استان در حوزه سوادآموزی قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداری کل زندان‌های استان زنجان، با توجه به ارزیابی‌های شاخص‌های ۲۱ گانه سوادآموزی، استان زنجان حائز رتبه اول کشور شد که در همین راستا دکتر افشارچی استاندار زنجان با اهدای لوحی از زحمات مدیر کل و کارکنان زندان‌های زنجان تجلیل کرد.

در متن این تقدیرنامه آمده است:

خداوند بزرگ را شاکرم که در نظام مقدس جمهوری اسلامی پس از صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره)، حرکت‌های علمی مهمی در راستای گسترش عدالت آموزشی انجام شده است که به حول و قوه الهی شاهد تداوم و استمرار آن هستیم. اکنون که حوزه سوادآموزی استان زنجان با عنایات الهی و تلاش‌های صادقانه و شبانه روزی دست‌اندرکاران بر اساس ۲۱ شاخص عملکردی اختصاصی موفق به کسب رتبه اول کشور شده است این رتبه مطمئناً در سایه تلاش‌های دلسوزانه و همه جانبه شما عزیزان میسر گردیده است.

به همین مناسبت بر خود فرض می‌دارم ضمن تبریک موفقیت‌های حاصل شده از زحمات و تلاش‌های ارزشمند شما در شکل‌گیری و تحقق این دستاورد مهم صمیمانه قدردانی و تشکر نمایم. امیدوافر دارم که با همت و اراده خستگی ناپذیر تلاشگران این عرصه و با الهام از پیام نورانی وحی با پایان بی‌سوادی، برگ زرین دیگری را در تاریخ سرزمین اسلامی شاهد باشیم.

افشارچی استاندار و رئیس شورای پشتیبانی سوادآموزی استان زنجان

انتهای خبر /

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha