تربیت مرشد و مربی ورزش پهلوانی در زورخانه زندان ارومیه
دیدار هیات ورزش های پهلوانی و زورخانه ای با مدیرکل زندان های استان آذربایجان غربی

جلسه هم اندیشی هیات ورزش های زورخانه ای و پهلوانی استان با مدیرکل زندان های آذربایجان غربی به جهت توسعه برنامه های تقویت باور های دینی در اصلاح و تربیت مددجویان زندانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های آذربایجان غربی ، در جهت توسعه برنامه های فرهنگی ورزشی تفاهم نامه همکاری با هبات ورزش های پهلوانی و زورخانه ای و زندان های استان منعقد شد

در جلسه هم اندیشی مسئولین زندان های استان با هیات ورزش های پهلوانی و زورخانه ای موضوعات مهم احیاء فرهنگ زورخانه ای و آموزش هنرها و ورزش پهلوانی مورد بررسی قرار گرفت و از آموزه های دینی ورزش زورخانه ای به عنوان بهترین روش تربیت روح و جشم مددجویان زندانی یاد شد و مقرر گردید با همکاری دو طرف سامانه آموزشی مرشد، مربی و تربیت ورزشکار با هدف اصلاحی و تربیتی در زندانهای استان آذربایجان غربی راه اندازی گردد .

سردار عالیقدر رئیس هیات ورزش های پهلوانی و زورخانه ای به همراه مسئول بسیج ورزشکاران استان طی دیداری با فتحی مدیرکل زندان های استان آذربایجان غربی آمادگی خود را برای تربیت مربی و مرشد جهت توضسعه ورزش پهلوانی در زندان های استان اعلام نمود.

مراد فتحی مدیرکل زندان های استان آذربایجان غربی در این جلسه گفت : با اعتقاد به رسالت تقویت باورهای دینی در فرهنگ زندانبانی اسلامی تربیت روح خردمند و جسم پهلوان در توسعه ورزش های پهلوانی از اصول اولیه تربیتی ما می باشد و بر این اعتقادیم که از بهترین روشهای اصلاح رفتار ایجاد و احیای ورزش زورخانه ای می باشد .

سال گذشته در مجتمع فرهنگی و تربیتی شهید سید اسد الله لاجوردی زندان ارومیه زورخانه حضرت علی (ع) در ابعاد ۳۰۰ متر مربع افتتاح شد .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha