مدیرعامل همیاری شهرداری زنجان با مدیرکل زندان‌های استان دیدار کرد

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری زنجان با حضور در اداره کل زندان‌ها، با حجت الاسلام والمسلمین بنیادی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین بنیادی از حضور مدیرعامل همیاری شهرداری زنجان قدردانی و گفت: خوشبختانه مجموعه شهرداری زنجان تعامل بسیار خوب و نزدیک با زندان‌های استان داشته و همواره مسائل و مشکلات زندان‌های زنجان را با نگاه غیرانتفاعی حل و فصل نمودند.

بنیادی اظهار کرد: مسائل مرتبط با زندان‌ها قطعاً دغدغه مسئولین شهری بوده و ظرفیت‌های موجود در شهرداری‌ها می‌تواند در حوزه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، تربیتی، آموزشی و.. گره گشای مسائل زندان‌ها باشد.

مدیرکل زندان‌های زنجان در ادامه تعامل بین بخشی در دستگاه‌های مختلف اجرایی و قضایی استان را بسیار مطلوب ارزیابی و خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های بسیار زیادی در جهت همکاری‌های دوجانبه زندان‌ها و سازمان همیاری شهرداری وجود دارد که با تعامل و ارتباط بیشتر می‌توان از این فرصت‌ها در جهت حل مشکلات زندانیان و توسعه برنامه‌های سازمان همیاری بهره برد.

در ادامه این دیدار رضایی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری زنجان نیز از نگاه مساعدتی مدیر کل زندان‌های استان قدردانی و آمادگی این سازمان را در جهت توسعه همکاری‌های دوجانبه اعلام نمود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha