خدمات‌رسانی پزشکان جهادی به کلیه زندانیان زندان سپیدار اهواز

گروه پزشکان متخصص کانون فعالیتهای جهادی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با حضور در زندان سپیدار، خدمات تخصصی مورد نیاز به کلیه زندانیان را به صورت داوطلبانه و رایگان ارائه کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خوزستان، غلامرضا روشان مدیر کل زندان های استان خوزستان در این خصوص بیان کرد: با هماهنگی‌های انجام شده، گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی استان با حضور 20 متخصص به منظور ارائه خدمات پزشکی تخصصی و ارتقای خدمات درمانی زندانیان، با حضور در زندان سپیدار اهواز، مددجویان را ویزیت و درمان کردند.

مدیر کل زندان های استان تصریح کرد: گروه پزشکان متخصص کانون فعالیتهای جهادی دانشگاه علوم پزشکی اهواز شامل پزشکان متخصص در حوزه های مختلف با هدف ارتقای سلامت زندانیان و کاهش هزینه‌های درمانی آنان به ارائه خدمات درمانی به مددجوبان زن و مرد در زندان سپیدار اهواز پرداخته‌اند.

اناری معاون سلامت زندان های استان در حاشیه این بازدید گفت: بهداری زندان سپیداراهواز مجهز به اورژانس، بخش بستری، داندانپزشکی و آزمایشگاه می باشد که به زندانیان در طول مدت محکومیت، خدمات رایگان ارائه می‌دهند.

اناری همچنین با بیان اینکه همه پروتکل‌های درمانی و بهداشتی و مواردی که برای سلامت زندانیان ضرورت دارد در حد بسیار عالی رعایت شده است. حفظ و ارتقاء سطح بهداشت و سلامت زندانیان به صورت ویژه از سوی اداره کل زندان‌ها پیگیری می شود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha