ضرورت توانمندسازی، پاکسازی روان، عادت به زندگی سالم و احترام به قوانین و حقوق دیگران توسط زندانیان

مدیر کل زندانهای استان مرکزی در ادامه بازدیدهای خود از مراکز تأمینی و تربیتی از قسمتهای مختلف اردوگاه اراک بازدید کرد و با زندانیان دیدار چهره به چهره داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان مرکزی، علی اسلام خواه در بازدید از قسمتهای مختلف اردوگاه از نزدیک در جریان امور اصلاحی و تربیتی این مجموعه قرار گرفت .

مدیر کل زندانهای استان مرکزی همچنین به همراه دادیار ناظر بر زندان با حضور در جمع زندانیان و دیدار چهره به چهره با آنها ضمن رسیدگی به درخواست های آنان ، عنوان کرد : در مدتی که در حال تحمل حبس در زندان هستید از اوقات و توان خود حداکثر استفاده را در خصوص توانمندسازی، پاکسازی روح و روان، عادت به زندگی سالم و احترام به قوانین و مقررات و حقوق دیگران را در خود نهادینه کنید.

وی در حاشیه این دیدار اظهار کرد؛ آگاهی از وضعیت زندانیان، پیگیری سیاست ها و اولویت های سازمانی، توجه به کارکنان زندان ها وایجاد تعامل با مقامات قضایی و اجرای عمده ترین علت حضور و بازدید میدانی از زندان های تابعه استان است.

ضرورت توانمندسازی، پاکسازی روح و روان، عادت به زندگی سالم و احترام به قوانین و مقررات و حقوق دیگران توسط زندانیان

انتهای خبر /

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha