۱۵ زندانی جرائم غیرعمد همزمان با حضور معاون سازمان زندان‌ها در زندان گنبد آزاد شدند

همزمان با روز دوم سفر معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان‌ها به استان گلستان، ضمن بازدید وی از اماکن مختلف زندان گنبد، ۱۵ زندانی محکوم غیرعمد از این مرکز آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان گلستان، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان‌ها در دومین روز از سفر استانی خود به گلستان امروز با همراهی مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی و مدیرکل زندان‌های استان، از زندان گنبد کاووس بازدید و سه پروژه عمرانی را در این زندان افتتاح کرد.

دکتر نصراله ابراهیمی در این بازدید گفت: در راستای سیاست‌های سند توسعه و تعالی قوه قضائیه و منویات ابلاغی ریاست محترم سازمان زندان‌ها و به منظور توسعه فضاهای فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و همچنین توسعه بستر اشتغال زندانیان که رکن اصلی اصلاح و تربیت در زندان‌ها است، امروز سالن ورزشی، مرکز بهداشت و درمان و آسایشگاههای جدید در زندان گنبد افتتاح شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان‌ها ضمن تقدیر از خیرین گلستانی، افزود: امروز ۱۵ زندانی محکوم غیرعمد با بدهی بیش از ۱۲میلیارد تومان با کمک خیرین ، ستاد دیه استان و اعسار و گذشت شاکیان از زندان آزاد و به آغوش خانوادهایشان بازگشتند.

وی ضمن بازدید از اندرزگاهها و کارگاههای اشتغال زندان گنبد، گفت: از دیگر برنامه‌های مهم سازمان زندان‌ها، حمایت از زندانیان در حین حبس و خانواده‌های آنان از طریق ایجاد منبع درآمد است که زندان‌های گلستان در ۷ماه نخست سال جاری برای ۴۵درصد از زندانیان اشتغال مولد ایجاد کرده و هر فرد بصورت ماهیانه دستمزد دریافت می‌کند.

دکتر ابراهیمی پس از این بازدید با کارکنان زندان‌های استان ملاقات عمومی داشت و ضمن شنیدن مشکلات و درخواست‌های آنان ، راهنمایی‌های قانونی را ارائه داده و دستورات لازم را صادر کرد.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha