شورای اداری زندان‌های استان سیستان و بلوچستان برگزار شد

در راستای استفاده ازخِرد جمعی و بررسی اقدامات و فعالیت های موسسات کیفری استان و ارائه راهکارهای لازم در مسیر تحقق اهداف عالیه سازمان زندان ها،جلسه شورای اداری زندان های استان باحضور مدیرکل و اعضاء در سالن کنفرانس جهاد کشاورزی به میزبانی زندان شهرستان چابهار برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان سیستان وبلوچستان، محمدحسین خسروی مدیرکل زندان های استان دراین جلسه با تشکر وقدردانی از وفاق و همدلی کارکنان مراکز تامینی وتربیتی موسسات کیفری استان،گفت:با شناسائی چالش ها و اشرافیت بر موضوعات حوزه کاری و استفاده از خردجمعی و با هم اندیشی میتوان آسیب ها را به کمترین سطح رساند.

وی یکدلی،تعهد و مسئولیت پذیری کارکنان مجموعه را از مهمترین عوامل تحقق اهداف عالیه سازمانی یا تشکیلات دانست وخاطرنشان کرد:نیروی انسانی به عنوان سرمایه های یک سازمان یا مجموعه نقش بسزائی در ارتقاء و ارائه سطح کیفی خدمات به مردم را دارند ونباید از این مقوله غافل شد.اهمیت دادن به نیروی انسانی در ایجاد انگیزه،روحیه و تلاش بدان بسیار حائز اهمیت و تاثیرگذارمی باشد و هیچگاه از تصمیم گیری با علم و استفاده ازتجربیات کارشناسان صاحب نظربی بهره بمانیم.هرگاه ملاک ها و ارزشها به گونه ای باشد که احساس شود حمایت و همراهی مجموعه را برای فرد در پی دارد یقیناً آن مجموعه موفق تراست.

بهمن سرگزی سرپرست معاونت اداری زندان های استان نیز در این جلسه به ارائه گزارش مختصری از اقدامات و فعالیت های انجام شده در حوزه های رفاهیات،تعاونی هاو... پرداخت وگفت:تاکنون از ابتدای سال سیزده جلسه شورای اداری برگزار شده که مجموعاً ۸۴ مصوبه به همراه داشته و از این تعداد تا به امروز ۵۵ درصد آنها محقق شده و الباقی مصوبات تلاش خواهد شد تا در کوتاهترین زمان تحقق یابد.

ادامه جلسه حاضرین نکته نظرات و پیشنهادات خود را در حوزه های تخصصی شان ارائه نمودند و بر ثبت دقیق و به روز فعالیت ها و اقدامات درسامانه ERP تاکید شد.

در پایان مراسم نیزاز میزبانی سرپرست وکارکنان زندان چابهار تشکر و قدردانی گردید و به اعضاء شورای اداری و دست اندرکاران برگزاری جلسه این مراسم با اهداء لوح تقدیر ممهور به امضاء مدیرکل و هدیه تقدیر شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha