برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان مرد زندان‌های خوزستان

در راستای برنامه های ابلاغی سازمان زندانهای کشور و به منظور ایجاد انگیره و بالا بردن روحیه خدمتی کارمندان، جشنواره ورزشی کارکنان زندانهای استان در رشته های والیبال، تنیس روی میز و دارت در شهرستان دزفول با حضور بیش از 240 نفر از پرسنل زندان های خوزستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خوزستان، جشنواره ورزشی کارکنان زندان های استان با حضور 11 تیم در رشته های والیبال ، دارت و تنیس روی میز به مدت دو روز در سالن ورزشی دانشگاه آزاد شهرستان دزفول و با نام "گرامیداشت یاد وخاطره طلایه داران فقید عرصه اصلاح و تربیت استان خوزستان" برگزار شد.

غلامرضا روشان مدیرکل زندانهای استان در آیین افتتاحیه این دوره از مسابقات،با اشاره به نقش ورزش در روحیه کارکنان بخصوص کارکنان زندانها؛ گفت : حضور و مشارکت کارکنان در مسابقات ورزشی علاوه بر ایجاد فضای رقابتی برای همکاران، به واسطه دورهمی ایجاد شده فضای رفاقت و صمیت نیز گسترش می یابد.

وی با بیان اینکه این دومین جشنواره ورزشی است که مزین به نام شهداء و همکاران فقید استان می باشد و این گونه برنامه ها سرمایه گذاری در حوزه نیروی انسانیست ، نیروی انسانی که بنا به فرموده شهید حاج قاسم سلیمانی " اگر می خواهید قله ای را فتح کنید، اگر همراهانتان نیروی توانمندی باشند این انسان ها تو را به قله می رسانند". و در ادامه ، هزینه در امور آموزش و امور فرهنگی ، هزینه در راستانی انگیزه در بین کارکنان و سرمایه گذاری در حوزه انسانیست دانست ، و آن را یکی از راه های پیشبرد اهداف رسیدگی به نیروی انسانی خواند.

مدیر کل زندان های استان در ادامه با عنوان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی "ورزش را نیاز مبرم جامعه می داند و تمام آحاد مردم باید رو به ورزش بیاورند و باعث می شود بسیاری از مشکلات اجتماعی و اخلاقی جامعه حل شود، و برای جوانان ورزش کردن یک سرمایه اندوزی است." باید سرلوحه کار ما باشد، لذا تمام تلاش بر این است تا زمینه فعالیت کارکنان را در این حوزه را بیش از پیش فعال کنیم.

اناری معاونت سلامت ، اصلاح و تربیت زندان های استان در حاشیه این مراسم گفت : برنامه های فرهنگی و ورزشی در زندانها الگوی مناسبی برای سایر ادارات است تا هم افزایی و صمیمیت را در بین کارکنان گسترش دهند.

میری مدیر زندان دزفول در آیین اختتامه مسابقات ، ضمن گرامیداشت یاد وخاطره طلایه داران فقید عرصه اصلاح و تربیت استان خوزستان، در پایان از تلاش های بی وقفه و ارزشمند مدیر کل زندان ها ،دست اندرکاران و همکاران در برپایی اینگونه جشنواره ها تشکر کرد.

در آیین اختتامیه این دوره از مسابقات در رشته والیبال تیم دزفول مقام اول ،بهبهان مقام دوم و آبادان و رامهرمز مشترکا مقام سوم استانی را کسب کردند و در رشته تنیس روی آبادان ، مرکزی ، سپیدار به ترتیب مقام های اول تا سوم را به دست آوردند و در دارت تیم های مرکزی، بهبهان و دزفول به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند که با هدا مدال و لوح از آنها تقدیر شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha