هدفمندسازی حرفه‌آموزی در زندان‌ها کمک شایانی به بازاجتماعی شدن زندانیان می‌کند

مدیرکل زندانهای استان قزوین اظهار داشت: هدفمند سازی حرفه آموزی در زندانها کمک شایانی به باز اجتماعی شدن زندانیان نموده و منجر به کاهش تکرار جرم در جامعه خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان قزوین، فرهاد بهرامی در دیدار با مدیرکل فنی وحرفه ای استان گفت: ارتقاء آموزش های شغلی زندانیان، یکی از تکالیف مهم ابلاغی سازمان زندانهاست وباید در این خصوص با همکاری ومشارکت سازمان فنی و حرفه ای، تمامی زندانیان واجد شرایط ، تحت پوشش حرفه آموزی قرار گیرند.

وی افزود: در حال حاضر بسترهای لازم برای توسعه حرفه آموزی زندانیان در زندانهای استان فراهم است و با اعزام نیرو، تجهیز کارگاه ها و برگزاری دوره های آموزش شغلی متناسب با بازار کار، محقق خواهد شد.

بهرامی باتأکید بر اینکه، باید به شکلی برنامه ریزی شود تا زندانی ضمن حرفه آموزی، در زمینه های کسب درآمد و کمک به خانواده نیز تلاش نماید؛ تصریح داشت:

باراه اندازی قرارگاه باز اجتماعی زندانیان پ، وضعیت اشتغال در زندان های استان روند رو به رشدی داشته ومسئولین و کارشناسان سازمان آموزش فنی وحرفه ای نیز بر حرفه آموزی زندانیان شاغل در سطح های مختلف، اهتمام ویژه ای داشته اند.

مدیر کل زندانهای استان درپایان سخنان خود از زحمات مدیرکل و کارکنان سازمان آموزش فنی وحرفه استان برای توسعه حرفه آموزی زندانها تشکر و قدردانی نمود و کسب رتبه اول کشوری را در اجرای تعهدات آموزشی به آنها تبریک گفت.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha