تقدیر ستاد دیه کشور از حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌غربی
حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی

رئیس و مدیرعامل ستاد دیه کشور از همکاری و حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه از برگزاری جشن های گلریزان و تبیین اهداف و عملکرد ستاد دیه در جلب مشارکت های مردمی قدردانی کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی، مراد فتحی مدیرکل زندان ها و جمعی از اعضای هیات امناء ستاد دیه ضمن حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه از تلاش ها و اقدامات تبینی و تبلیغی وی در تریبون نماز جمعه تقدیر نمودند .

در این دیدار لوح تقدیر رئیس هیات امناء و مدیرعامل ستاد مردمی دیه کشور به حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی اهداء شد؛ در بخشی از متن تقدیر از نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی آمده است: توجه ویژه حضرتعالی نسبت به این ستاد مردم نهاد و اقدامات ارزنده و اثرگذارتان در راستای ترویج و گسترش سنت حسنه کمک به آزادی زندانیان نیازمند؛ نشان از عنایات ویژه الهی است که این موهبت شایسته انسانهای خدومی چون شماست.
فتحی مدیرکل زندان ها و نایب رئیس ستاد مردمی دیه استان آذربایجان غربی در ادامه خاطرنشان کرد: قدردان این همت والا شما در جلب مشارکت های مردمی و حضور چشمگیر در جشن های گلریزان و دفتر ستاد دیه و نهضت بزرگ کمک به زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد مالی هستیم وی گفت: جدیت و خدمت خالصانه شمامایه امیدواری ما در انجام رسالت خطیر زندانبانی اسلامی در زندانبانی تحولی هستیم و اقدامات شاخص مسئولین استان باقیات الصالحاتی ماندگار برای مردم خیّرنیک اندیش بود.
«مراد فتحی» مدیر کل زندان های آذربایجان غربی به همراه هیئت امنای ستاد دیه استان آذربایجان غربی با حجت الاسلام والمسلمین «سیدمهدی قریشی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه دیدار و گفتگو کردند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha