اولین دوره جشنواره آوایی زندانیان چهارمحال و بختیاری برگزار شد

اولین جشنواره آوای مددجویان با همکاری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری در روزهای ۱۵ و ۱۶ آبان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان چهارمحال و بختیاری، در این جشنواره زندانیان به اجرای موسیقی‌های محلی، بختیاری، ترکی، دهکردی و سایر اقوام ایرانی پرداختند و آثار آنها مورد ارزیابی قرار گرفت.

مسئول واحد موسیقی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری در حاشیه برگزاری جشنواره در زندان شهرکرد گفت: بیش از ۳۰ نفر اززندانیان زندان شهرکرد، لردگان، بروجن و اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی استان طی دو روز در این رقابت شرکت دارند که پس از داوری آثار به نفرات و گروه های برتر جوایز نفیسی تعلق خواهد گرفت.

مهدی حسن‌زاده فعالیت‌های فرهنگی و هنری را برای بازسازی شخصیت زندانی‌ها بسیار تأثیرگذار دانست و عنوان کرد: همه ظرفیت‌های حوزه هنری در اختیار کسانی قرار خواهد گرفت که در یک زمانی خطایی کرده‌اند، اما حالا می‌خواهند جبران کنند و به جامعه بازگردند، حوزه هنری استان با همکاری سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی تلاش خواهد کرد زمینه استعداد یابی و اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری را برای آنان فراهم سازد.

وی سطح مسابقات را قابل قبول دانست و افزود: آثار ارائه شده مددجویان در سبک های مختلف ارائه شد و زندانیان مستعد زیادی شناسایی شدند، کلیه آثار با دقت مورد ارزیابی نهایی قرار خواهد گرفت و بهترین آثار از سوی حوزه هنری تقدیر و منتشر خواهد شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha