برگزاری جلسه کارگروه اشتغال و حرفه‌آموزی اردوگاه کامیاران با حضور مدیرکل زندان‌های کردستان و فرماندار کامیاران در محل فرمانداری شهرستان

جلسه کارگروه اشتغال و حرفه آموزی اردوگاه کامیاران ۱۵ آبان ماه با حضور مدیرکل زندانهای استان، فرماندار، رئیس دادگستری و کارآفرینان شهرستان در سالن جلسات فرمانداری کامیاران برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان ، مدیرکل زندانهای کردستان در جلسه کارگروه اشتغال زندانیان کامیاران عنوان کرد : حمایت و دستگیری از آسیب دیدگان جامعه که بعضا در محیط زندان به مدت طولانی نگهداری می شوند وظیفه تمامی مسئولین و دستگاه های اجرائی استان است و آسیب شناسی و حل مشکلات آنان ، فضای روانی جامعه را بیمه می کند.
مجتبی محمدی افزود؛ یکی از اولویت های چند سال گذشته سازمان زندانها ، اشتغال و حرفه آموزی است و ارتقاء بسترهای لازم در این حوزه ، زندانی و خانواده وی را به درآمد پایدار می رساند.
فرماندار کامیاران نیز در جلسه کارگروه اشتغال زندانیان این شهرستان ؛

۱- نیازسنجی رشته های مختلف مهارتی برای زندانیان کامیاران توسط رئیس زندان
۲- فنی و حرفه ای ، جهاد کشاورزی ، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کامیاران ، موظف به اعزام مربی به زندان باشند. مسئول پیگیری رئیس زندان و رئیس فنی و حرفه ای
۳- نظارت بر وامهای پرداختی به خانواده زندانیان
و راستی آزمایی وام ها
۴- شناسائی و معرفی کارآفرینان برتر شهرستان به فرمانداری و رفع مشکلات و نواقص کارآفرینان فعال و مرتبط با اشتغال زندانیان
۵- مساعدت قضات دادگستری در جهت افزایش آمار زندانیان رای باز و به کارگیری آنان در کارگاه های اشتغال و نیروهای خدماتی ادارات را در دستور کار خود قرار داد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha