تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و  شروع بکار پروژه جدید زندان‌های خوزستان با دستور استانداری

دکتر حسینی محراب استاندار ویژه استان خوزستان به همراه دکترحیاتی معاونت امنیتی و انتظامی ، دکتر شهاوند معاون سیاسی اجتماعی استانداری ، دکتر نیکو رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و همچنین دکتر امینی شهردار کلانشهر اهواز ، روشان مدیر کل زندان های استان و هیات همراه از واحدهای مختلف زندان مرکزی بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خوزستان، دکتر حسینی محراب استاندار ویژه استان خوزستان به همراه دکترحیاتی معاونت امنیتی و انتظامی ، دکتر شهاوند معاون سیاسی اجتماعی استانداری ، دکتر نیکو رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و همچنین دکتر امینی شهردار کلانشهر اهواز به مدت 5 ساعت از واحدهای مختلف زندان مرکزی بازدید و از نزدیک با فعالیت بخش‌های فرهنگی، اشتغال، حرفه‌آموزی و دیگر واحدها در زندان آشنا و با زندانیان در خصوص نیازمندی‌های آنان گفتگو کرد.

دکتر حسینی محراب استاندار خوزستان در بازدید از زندان مرکزی اهواز گفت: به لحاظ اهمیت تکمیل و اتمام پروژه‌های نیمه تمام مقرر گردید استان جهت تکمیل واتمام این پروژه‌ها دستور تامین اعتبار لازم را صادر کرد.

استاندار خوزستان در بازدید از زندان مرکزی اهواز گفت: امیدواریم با بهسازی و ساخت و سازهایی که در دست انجام است شرایط زندان های استان بهبود یابد و زندانیان در کارگاه‌هایی آموزشی اشتغال مشارکت نموده تا زمانی که به جامعه برمی‌گردند بتوانند یک زندگی سالم و آبرومندانه داشته باشند.

وی در این خصوص توضیح داد: زندان فی نفسه امر خوبی نیست اما رویکرد نظام اسلامی نسبت به زندان این است که این مکان یک مرکز آموزشی برای افرادی باشد که در جامعه به دلایل مختلف از جمله خلاءهای عاطفی و معنوی دچار آسیب شده‌اند تا بتوانند با بازگشت به خود تبدیل به افراد مفید و موثری برای خانواده و جامعه شوند.

استاندار خوزستان ادامه داد: هم اکنون نیز یک سری فعالیتهای تولیدی توسط برخی از کارآفرینان در زندان ها در حال انجام است و می‌توانند از این طریق به کسب درآمد بپردازند.

حسینی محراب بیان کرد: گرچه هم‌اکنون فعالیتها و مسابقات ورزشی در زندان های استان برگزار می‌ گردد ولی کماکان زندان ها نیاز به سالن‌های ورزشی وفرهنگی مناسبی دارند.

استاندار خوزستان پس از بازدید از قسمتهای مختلف زندان ، کارگاههای اشتغال ، خوابگاه ها و پروژه های در حال احداث ، با حضور در جمع مددجویان بیان کرد: تفکر بیشتر در خصوص بازگشت سعادتمندانه استفاده از آموزه های دینی و بهره بردن از کلام ائمه معصوم را بهترین وسیله است، تلاش های خوبی در زمینه های مختلف جهت آموزشهای فرهنگی و تربیتی برای زندانیان و بازگشت سعادتمندانه آنان به جامعه در کنار اقدامات مطلوب امنیتی صورت گرفته که قابل تقدیر و ستایش می باشد، وی با ابراز امیدواری نسبت به کاهش روند ورود به زندان ، در چهارچوب قوانین و امکانات موجود برای بهبود شرایط زندان تلاش خواهیم کرد.

محراب در پایان این بازدید با حضور در سالن آمفی تئاتر زندان مرکزی پس از ارائه گزارش مبسوط به صورت پاورپوینت توسط مدیرکل زندانهای استان خوزستان در خصوص طرح های در حال اجرا و پروژه های مورد نیاز در استان دستورات لازم را برای تامین اعتبار طرح های در حال اجرا صادر نمود و همچنین سرعت بخشی به اولویتهای سازمان که بهرمندی از مولد سازی برای انتقال زندان ها از داخل شهر می باشد از متولیان امر در استان خواستار شد.

انتهای خبر/

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و  شروع بکار پروژه جدید زندان های استان خوزستان  با دستور استانداری خوزستان

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و  شروع بکار پروژه جدید زندان های استان خوزستان  با دستور استانداری خوزستان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha