بازدید و سرکشی از دو خانواده زندانی نیازمند بیرجندی

معاون سلامت،اصلاح و تربیت زندان های استان خراسان جنوبی با دو خانواده زندانی نیازمند بیرجندی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خراسان جنوبی،«مجید آذرمهری» معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان های استان خراسان جنوبی در دیدار دو خانواده زندانی نیازمند بیرجندی با تأکید بر نقش مؤثر خانواده ها در بازاجتماعی شدن مددجویان، برنامه ریزی برای بررسی آسیب های احتمالی به این خانواده ها را خواستار شد.

وی افزود: اعطای بسته های معیشتی در نوع خود کار پسندیده ای است ولی صرف اکتفا به این کار نه تنها بازدهی مطلوبی ندارد بلکه به نوعی باعث ادامه روند نیازمندی این خانواده ها می شود که از این رو می طلبد با همکاری خیرین بزرگوار به صورت ریشه ای برای مقوله اشتغال پایدار این خانواده ها برنامه ریزی شود.

وی با اشاره به این که انجمن حمایت زندانیان یک موسسه خیریه و هیچ گونه اعتبار دولتی ندارد ادامه داد: کارآفرینان استانی، خیرین استانی و کشوری، نهادهای حمایتی، مساجد، هیات های مذهبی، گروه های جهادی و هر خانواده به اندازه توان خود به انجمن حمایت زندانیان کمک کنند.

وی عنوان کرد: کمک ها می تواند در قالب نقدی و غیر نقدی و حتی کمک به اشتغال خانواده زندانیان انجام شود.

گفتنی است، در پایان سبد حمایتی،سبد میوه و صیفی جات، اقلام آموزشی، هدیه برای فرزندان زیر شش سال،پرداخت هزینه کمک تحصیلی، کمک نقدی در قالب کارت هدیه اهدا شد.

انتهای خبر/

تاکیدمعاون سلامت زندان های خراسان جنوبی به ایجاد اشتغال پایداربرای خانواده زندانیان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha