معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ، همزمان با دومین دوره سفر استانی رئیس جمهور و هیأت دولت به استان کردستان از کانون اصلاح و تربیت و خوابگاه نسوان این مرکز اصلاحی و تربیتی بازدید به عمل آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان ، خانم دکتر انسیه خزعلی ، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ، همزمان با دومین دوره سفر استانی رئیس جمهور و هیأت دولت به استان کردستان از کانون اصلاح و تربیت و خوابگاه نسوان این مرکز اصلاحی و تربیتی بازدید به عمل آورد و به صورت چهره به چهره با مددجویان دیدار و به بررسی درخواستهای آنان پرداخت .

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده وضعیت مرکز اصلاحی و تربیتی نسوان کردستان را از نظر بهداشت و تغذیه و همچنین برنامه های فرهنگی و اشتغال مطلوب ارزیابی نمود و افزود : با همت مسولین استانی خصوصا پشتکار مدیرکل زندانهای استان کردستان حقوق شهروندی و کرامت انسانی در این مجموعه به خوبی رعایت شده است.
خانم پکتر خزعلی در جهت ارتقاء بهتر محیط های کارگاهی اشتغال و فرهنگی اندرزگاه نسوان گفت : برخود لازم می دانیم که در جهت تسریع هرچه بهتر فعالیت های اصلاحی و تربیتی بند نسوان زندانهای کردستان بودجه ای ویژه ای اختصاص داده شود.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در پایان از فعالیتهای عمرانی در دست احداث این مرکز از نزدیک بازدید نمود .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha