بازدید مدیرکل زندانهای استان اصفهان اززندان خمینی شهر 

بابایی مدیرکل زندانهای استان اصفهان ضمن حضور در زندان خمینی شهر وبازدید از قسمت‌های مختلف در جمع مددجویان حاضر و با آنان دیدار و گفتگو کرد.


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندانهای استان اصفهان ،همزمان با هفته پدافند غیرعامل بابایی مدیرکل زندانهای استان اصفهان اززندان خمینی شهر بازدید کرد.

وی در این بازدید از قسمت‌های مختلف وپروژه های عمرانی درنمازخانه زندان حضور یافته و نمازظهر و عصررا همراه مددجویان اقامه کرد.

وی همچنین پس از اقامه نماز جماعت طی سخنانی در جمع مددجویان وپرسنل زندان ضمن تاکید برانس بیشتر با قرآن اظهار داشت: باید آیات قرآن را با تدبر بخوانیم چرا که گاهی خواندن یک آیه وتدبر در آن می‌تواند مسیر زندگی ما را تغییر دهد وتنها بر حفظ وخواندن سریع آیات اکتفا نکنیم.

مدیرکل زندان های استان همچنین با اشاره به آیه۸۲ سوره مائده اظهار داشت: خداوند دراین آیه سرسخت ترین مردم رادرکینه و دشمنی با مومنان قوم یهود برشمرده و لذا این جنایات رژیم جعلی وغاصب صهیونیستی علیه مسلمانان غزه ناشی از همین کینه و عداوت آنها ست.

بابایی درادامه به دواصل فروع دین یعنی تولی وتبری اشاره کرد وگفت: صهیونیست‌ها تنها یهودیان نیستند بلکه قطعا کسانی که نسبت‌ به جنایات رژیم صهیونیستی بی تفاوت ویا نسبت به آنان‌ دلسوزی می کنند نیز صهیونیست وطبق آیه قرآن دشمن مومنان هستند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha