پیاده‌سازی الگوی مدیریتی با رویکرد اخلاق‌مداری در دستور کار است

جلسه شورای اداری با حضور مسئولین ستاد و روسای زندان‌های استان ایلام برگزار شد. اولویت‌های سازمانی و اجرای دستورالعمل‌ها با هدف پیشبرد اهداف اصلاحی و تربیتی تبیین شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان ایلام، مصوبات جلسه شورای اداری و گزارش عملکرد زندان ها ارزیابی شد.

اسکندری در این جلسه اذعان داشت: مدیریت اخلاق مدار به پیشبرد اهداف سازمانی کمک می کند و فرایند خدمت را بهبود می بخشد و آرامش را در محیط کاری حاکم می کند. وی با تاکید بر رعایت دستورالعمل ها و قانون مداری در انجام امورات، گفت: ایجاد نظم در انجام کار، تسهیل در خدمت رسانی و افزایش راندمان کار را به دنبال دارد. وی نظم و انضباط کاری را یکی از عوامل موثر در موفقیت کارمندان و سازمان ها دانست.

سرپرست زندان های ایلام در ادامه خاطر نشان کرد: بازدید و سرکشی از زندان ها می بایست مستمر و هدفمند باشد و ضمن بررسی و ارزیابی اقدامات نتایج مثبتی را به دنبال داشته باشد. وی با اشاره به اهمیت ثبت وقایع و اقدامات پیشگیرانه، به توسعه خدمات مددکاری و روانشناسی در سطح زندان ها تاکید داشت و خواستار تلاش بیش از پیش مددکاران برای حل مشکلات زندانیان و رسیدگی به امورات آنان شد.

اسکندری در خصوص اشتغال زندانیان و تاثیر آن در اصلاح و بازسازگاری اجتماعی زندانیان مطالبی را یادآور شد و عنوان کرد: می بایست توسعه و ایجاد شغل برای زندانیان با تلاش بیش از پیش بنیاد تعاون و همکاری روسای زندان ها به صورت جدی پیگیری شود. وی در پایان به استانداردسازی و زیباسازی فضای نگهداری زندانیان، لزوم تفکیک و طبقه بندی کامل زندانیان، شناسایی زندانیان واجد شرایط برای استفاده از پابند الکترونیکی، اهمیت بخشی به سلامت جسمی و روانی زندانیان و... تاکید داشت و همکاری و همدلی کارکنان خدوم سنگر اصلاح و تربیت را عاملی برای رشد و توسعه خدمات زندانبانی اسلامی دانست.

پیاده‌سازی الگوی مدیریتی با رویکرد اخلاق‌مداری در دستور کار است

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha