۳۳ نفر از زندانیان خراسان رضوی در پویش «نذر هشتم» آزاد شدند

در سی و ششمین مرحله از اجرای پویش نذر هشتم و با کمک های مؤمنانه خیرین و نمازگزاران مساجد و استفاده از ارفاقات قضائی، ۳۳ زندانی نیازمند خراسان رضوی آزاد شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان خراسان رضوی، در سی ششمین مرحله از اجرای پویش مردمی نذر هشتم در خراسان رضوی، ۳۴ نفر از زندانیان نیازمند شهرستان های سبزوار، قوچان و زندان مرکزی مشهد با بدهی بالغ بر چهار میلیارد و پانصد و هفت میلیون ریال از زندان آزاد شدند.

آزادی ۳۳ نفر از زندانیان خراسان رضوی در پویش نذر هشتم

برابر این گزارش در این پویش فراگیر، ۳ نفر از زندانیان شهرستان قوچان که با بدهی سه میلیارد و ششصد و دو میلیون ریال ریال در زندان تحمل حبس میکردند با پرداخت قسمتی از بدهی به مبلغ دویست و شصت و دو میلیارد ریال توسط ستاد دیه استان و خیرین و بخشش الباقی بدهی توسط شاکیان پرونده طعم آزادی را چشیدند و ۶ نفر دیگر نیز با موافقت مراجع قضایی در استفاده از تاسیسات قضائی، آزاد و پس از دریافت بسته های حمایتی به ارزش ۶ میلیون ریال به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

آزادی ۳۳ نفر از زندانیان خراسان رضوی در پویش نذر هشتم
همچنین ۱۱ نفر از زندانیان زندان مرکزی مشهد آزاد شدند که ۴ نفر از با پرداخت بدهی به مبلغ ۵۱۳ میلیون ریال توسط خیرین و نمازگزاران مساجد و ۷ نفر دیگر نیز با بهره گیری از ارفاقات قضائی آزاد شدند.
گفتنی است ۱۴ نفر از زندانیان شهرستان سبزوار نیز در این پویش خداپسندانه آزاد شدند، که ۳ نفر از مددجویان با پرداخت بدهی دویست و پنجاه و چهار میلیون ریالی توسط نمازگزاران مساجد و خیرین شهرستان و ۱۱ نفر دیگر با استفاده ارفاقت قضائی آزاد شدند.
شایان ذکر است، پویش نذر هشتم اقدامی خداپسندانه و مردمی است که هشتم هر ماه و به نیت امام هشتم حضرت ثامن الحجج (ع) توسط خیرین و مسجدی ها زمینه آزادی زندانیان نیازمند فراهم می شود و از ابتدای اجرای این طرح تا کنون ۱۱۹۸ نفر از زندانیان استان آزاد شده اند.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha