هم‌اندیشی روحانیون زندان‌های زنجان با مدیرکل استان

مدیر کل زندان‌های زنجان، طی نشست صمیمی با مسئولین فرهنگی ،روحانیون و سربازان طلبه ،مهم ترین اهداف تربیتی زندان‌های استان را تشریح نمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین بنیادی ضمن محکوم کردن جنایات رژیم کودک کش اسرائیل گفت: اتفاقات اخیر جهان به ویژه مظلومیت مردم مظلوم فلسطین و جنایت‌های این رژیم جعلی باعث گردید که بیش از پیش گشایش در امور مسلمین را با فرج امام زمان(عج) از خداوند متعال خواستار باشیم.
مدیر کل زندان‌های زنجان افزود:کار فرهنگی علی رغم ظاهر ساده و سهل آن نیازمند زیر ساختارهای مهم و در عمل کاری سخت و دشوار بوده و نیازمند نیروهای علاقمند و فعال در حوزه فرهنگی است.

بنیادی با اشاره به تلاش مقام معظم رهبری,(مدظله العالی) در دستیابی به اهداف جهاد تبیین اظهار کرد,:هر فردی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ملزم به حرکت در راستای برنامه‌های جهاد تبیین بوده و می‌بایست اهداف،ثمرات و زحمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تشریح و تفاوت‌ها این نظام را در مقایسه با دوران شاهنشاهی برای نسل‌های مختلف بازگو نماید که در این خصوص فرصت‌های بسیار زیادی در داخل زندان‌ها برای دستیابی به اهداف جهاد تبیین در دسترس فعالان حوزه فرهنگی است.

مسئول زندان‌های زنجان خاطرنشان کرد: کار فرهنگی در زندان متفاوت از سایر دستگاه‌های اجرایی و قضایی بوده چرا که در این مجموعه هر برنامه تربیتی می‌بایست از پشتوانه امنیت زندان برخوردار گردد.

بنیادی در پایان ضمن قدردانی از تلاش‌های روحانیون و سربازان طلبه شاغل در مجموعه زندان‌ها بیان کرد: نماز در زندان همیشه از جایگاه بالایی برخوردار بوده که امیدواریم در کنار سایر برنامه‌های فرهنگی در داخل زندان ،روحانیون و مسئولین فرهنگی شاغل در زندان‌ها با برنامه‌ریزی دقیق و مستمر در موضوع نماز زندانیان فعالیت چشمگیری از خود نشان دهند.

هم اندیشی روحانیون زندان‌های زنجان با مدیر کل

در ادامه این نشست روحانیون ، سربازان طلبه و مسئولین فرهنگی زندان‌های استان گزارشی از اهم اقدامات اصلاحی و تربیتی مجموعه فعالیت خود را ارائه نمودند. لازم به توضیح است در این نشست حجت الاسلام والمسلمین بنیادی مدیر کل زندان‌های زنجان با اهدای لوح تقدیر و هدایای نقدی از تلاش‌های مجموعه فرهنگی و تربیتی زندان‌های استان قدردانی نمود.

هم اندیشی روحانیون زندان‌های زنجان با مدیر کل

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha