دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان‌ها با رئیس‌کل دادگستری استان کردستان

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان‌ها به همراه مدیران‌کل دفتر توسعه منابع انسانی و پشتیبانی و دفتر فنی و عمرانی این نهاد و همچنین مدیرکل زندان‌های کردستان با رئیس کل دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب مرکز این استان دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان، دکتر ابراهیمی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندانهای کشور به همراه مدیرکل توسعه منابع انسانی و پشتیبانی، مدیرکل دفتر فنی و عمرانی و مدیرکل زندانهای استان کردستان در مورخه ۸ آبان ماه ۱۴۰۲ با رئیس کل دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان دیدار کردند.

حسینی رئیس کل دادگستری در این دیدار اظهار داشت: استان کردستان نیاز به نگاه ویژه مسئولین کشوری دارد و علیرغم محروم بودن استان مردمان متعهد و مطیعی دارد.

وی همچنین عنوان کرد: با بررسی مصوبات سفر ریاست محترم قوه قضائیه و تأمین زمین مورد نیاز برای خروج زندانهای کردستان به خارج از پوسته شهری مشخص می شود که نگاه ویژه ای به استان وجود دارد.

دکتر ابراهیمی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندانها نیز اظهار کرد: با توجه به عنایت ویژه ریاست سازمان زندانها نسبت به زندانهای کردستان ۵۴ درصد اعتبارات استان بیش از سال قبل بوده است.

وی سپس اعلام کرد: لازم است نسبت به خدمات رسانی به خانواده های زندانیان اهتمام ویژه ای در انجمن های حمایت زندانیان صورت پذیرد.

مجتبی محمدی ، مدیرکل زندانهای استان کردستان نیز ضمن تقدیر از حضور معاون رئیس سازمان و هیأت همراه به استان، همراهی و پشتیبانی رئیس کل دادگستری در راستای پیشبرد کارها در حوزه فعالیت ها و رسیدن به آرمانهای سازمانی و پشتیبانی، از عملکرد عمرانی و تأمین زمین برای خروج زندانهای استان را قابل تحسین دانست .

در ادمه جباری ، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان بیان کرد؛ در بحث زندان تحول شگرفی به وجود آمده و اهداف باز اجتماعی کردن زندانیان در راستای رضایت جمعی است . همچنین خدمات دهی به خانواده زندانیان در استان کردستان منحصر به فرد است و این رضایتمندی نشان از نگرش ویژه به زندانهای کردستان و جامعه هدف آن است. در این زمینه از زحمات و تلاشهای مدیرکل زندانهای استان کردستان تقدیر و تشکر کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha