تکمیل پروژه‌های عمرانی با هدف توسعه و ارتقای اقدامات تامینی و تربیتی انجام می‌شود

جمشید اسکندری با روشنی مدیرکل بازرسی استان دیداری تعاملی داشت و در خصوص لزوم تکمیل فاز دوم زندان مرکزی مطالبی را عنوان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان ایلام، برای تکمیل پروژه های عمرانی نیمه کاره به تعامل و همکاری دستگاه های ذیربط نیاز است.

اسکندری سرپرست زندان های ایلام در دیدار با بازرس کل استان گفت: تکمیل و بهره برداری از پروژه های عمرانی می تواند راه گشای بسیاری از مشکلات باشد و در تقویت فعالیت های اصلاحی و تربیتی نقش ایفا کند.

وی افزود: برخی از ساختمان های نیمه کاره در فاز دوم زندان مرکزی پیشرفت 70درصدی داشتند و برای تکمیل و بهره برداری از آن ها، حمایت و همکاری دستگاه های ذیربط ضروریست. اسکندری به تحول در زیرساخت ها برای پیشبرد اهداف سازمانی و تفکیک و طبقه بندی کامل زندانیان اشاره ای داشت و عنوان کرد: توجه به نیروی انسانی و اخلاق مداری در حوزه کاری مورد توجه و در دستور کار است.

روشنی نیز در ادامه به حمایت مستمر از خانواده های زندانیان نیازمند تاکید داشت و گفت: برنامه ریزی منسجم برای اصلاح و بازسازگاری اجتماعی زندانیان در خدمات زندانبانی اسلامی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و ایجاد شغل و مهارت آموزی در زندان می تواند اصلاح و بازپروری زندانیان را به دنبال داشته باشد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha