آزادی 6 زندانی در زندان تالش با بدهی بیش از 2 میلیارد ریال

مدیرکل زندان های گیلان از آزادی 6 زندانی در تالش با تلاش مددکاران ، همت خیرین و گذشت شکات به مبلغ بیش از 2 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان گیلان، مدیر کل زندان های گیلان از آزادی 6 زندانی در تالش با تلاش مددکاران ، همت خیرین و گذشت شکات به مبلغ بیش از 2 میلیارد ریال خبر داد.

وی با بیان این مطلب که اقدامات مددکاری در راستای برنامه های کاهش جمعیت کیفری موثر است گفت :مددکاران با حضور در بندها و ارتباط چهره به چهره با زندانیان می توانند در راستای پیگیری و بررسی وضعیت قضایی مددجویان با هدف تسریع در روند رسیدگی و کاهش جمعیت کیفری نقش موثری ایفاد کنند و اشاره به اهمیت حضور مددکاران در داخل بندها و ارتباط مستقیم با زندانیان این روند تسریع می یابد.

محمدی اصل ضمن تشکر و قدر دانی از حضور خیرین و نیکو کاران در زندان ها که همیشه با کمک های بی دریغ خود برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی رقم می زنند و در همه حال پیشرو می باشند گفت :خیرین و نیکو کاران در کاهش آسیب های اجتماعی نقش موثری دارند و تقش آنان تأثیر به‌سزایی در فرهنگ‌سازی این حرکت خداپسندانه خواهد داشت.

در ادامه مدیر کل زندان های گیلان با قدردانی از شکات که با بخشش خود توانستند خانواده های چشم انتظار را خوشحال کنند گفت :شکات با گذشت خود سنتی نیکو و حسنه به جا می گذارند و با چشم پوشی از حق قانونی خود در کنار خیرین برای کاهش جمعیت کیفری قدم بر می دارند.

انتهای خبر /

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha