۸۰ درصد زندانیان اندرزگاه زنان بیرجند از برنامه قرآنی بهره‌مند می‌شوند

مدیرکل‌زندان‌های‌ استان‌ خراسان‌جنوبی‌ گفت: برگزاری کلاس های قرآنی به منظور آشنایی زندانیان زن با آموزه های دینی در این اندرزگاه افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خراسان جنوبی،«عبدی» مدیر کل زندان های خراسان جنوبی در آیین افتتاحیه دومین دارالقرآن اندرزگاه زنان بیرجندگفت:روخوانی، روانخوانی، حفظ، دوره ختم، تفسیر و قصه های قرآنی از جمله کلاسهای برگزار شده در زمینه شناخت و آشنایی با قرآن مجید بوده که با تشکیل این دوره ها آسیب های درون زندان کمتر شده و ناهنجاری ها نیز کاهش یافته است.

«عبدی» افزود:آشنایی با قرآن مجید باید در زندگی افراد مختلف جامعه نهادینه شود زیرا شناخت این کتاب آسمانی انسان ها را به کمال رسانده و از انواع آسیب ها و ناهنجاری ها مصون می دارد.

وی عنوان کرد: گسترش فرهنگ قرآنی در زندانها و آشنایی بیش از پیش زندانیان با آموزه های دینی از برنامه های سازمان زندانها و اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی استان خراسان جنوبی است.

وی اضافه کرد: با بر نامه ریزهای مدون و با دعوت از مربیان مجرب علاوه بر مدارس قرآنی در تمامی اندرزگاه زنان، کلاسهای قرآنی برگزار می شود که به دلیل استقبال زندانیان سنت پسندیده قرآن آموزی در زندان افزایش یافته است.

گفتنی است: ۸۰درصد زندانیان اندرزگاه زنان بیرجند در سه نوبت در روز آموزه های قرآنی را فرا می گیرند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha