استقرار میز خدمت مراجع قضایی برای زندانیان گچسارانی

دادستان شهرستان گچساران و قضات شعبات دادسرای عمومی و انقلاب با هدف تحقق اهداف توسعه قضایی در کاهش جمعیت کیفری با زندان زندان این شهردیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان کهگیلویه ‌وبویراحمد، ادیبان دادستان گچساران به همراه قضات شعبات مختلف دادسرای عمومی و انقلاب با حضور در زندان گچساران در فضایی آرام در میز خدمت قضایی با 140 زندانی دیدار و پاسخگوی مطالبات آنان شدند.

حیدر مرادی پور رئیس زندان گچساران با اعلام این خبر گفت: با تعامل و همکاری خوب با مراجع قضایی و حضور مستمر آنان زندانیان در فضایی آرام و مطلوب درخواستها و مشکلاتشان را مطرح و اقدامات قضایی صورت می گیرد.

وی گفت: با نظر مساعد دادستان شهرستان و معاضدت قضایی قضات ارفاقات خوبی برای زندانیان گچسارانی با هدف تحقق سیاستهای زندان زدایی اعطاء می شود.

در این بازدید که با هدف توسعه قضایی و پیگیری مشکلات زندانیان صورت گرفت، در راستای کاهش هدفمند جمعیت کیفری و کاهش آسیب رفتارهای پر خطر زندانیان انجام پذیرفت، مراجع قضائی ، با زندانیان حوزه قضائی خود دیدار و جهت رفع موارد و مسائل معنونه دستورات لازم را ابلاغ نمودند.

انتهای خبر/

میز خدمت مراجع قضایی با  زندانیان گچسارانی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha