سوت پایان هفتمین المپیاد ورزشی زندانیان ندامتگاه کرج نواخته شد

هفتمین المپیاد ورزشی مددجویان ندامتگاه کرج پس از ۲۱ روز رقابت در ۱۳ رشته ورزشی پایان یافت و از برگزیدگان تقدیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان البرز، مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات ورزشی با حضور ایرج فتاحی معاون سلامت، اصلاح و تربیت، فواد ابراهیمیان سرپرست اداره فرهنگی و تربیتی اداره کل زندان‌های استان البرز و مسئولین ندامتگاه کرج و با اجرای نمایش آیینی و سنتی گروه تئاتر خنده برگزار شد.

فتاحی معاون سلامت با اشاره به نحوه برگزاری این دوره از مسابقات گفت: هفتمین دوره المپیاد ورزشی مددجویان همزمان با سراسر کشور در ندامتگاه‌های استان البرز برگزار شد و در مجموع ۷۳۵ مسابقه ورزشی در ندامتگاه کرج در ۱۳ رشته ورزشی برگزار شد.

فتاحی افزود: بیش از یک پنجم مددجویان در این دوره از مسابقات حضور داشتند که در پایان از ۱۵۳ ورزشکار، رابط ورزشی و رئیس اندرزگاه برتر با اهدا هدایایی تقدیر شد.

معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل زندان‌های استان البرز افزود: در پایان این مراسم از آقای مهدی میرزایی مسئول تربیت بدنی ندامتگاه کرج تقدیر شد و جا دارد از آقای علایی رئیس اداره فرهنگی و دیگر کارکنان این حوزه در ندامتگاه کرج به خاطر برگزاری این المپیاد تقدیر و تشکر کنم چرا که اینگونه از برنامه‌ها در روحیه مددجویان تاثیر مثبتی داشته و در امر اصلاح و تربیت آنان بسیار موثر است.

لازم به ذکر است پیش از این اختتامیه المپیاد ورزشی در دیگر ندامتگاه‌های استان برگزار شده بود.

برای دیدن عکس‌های بیشتر کلیک کنید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha