بازدید مسئولین دفتر فنی و مهندسی سازمان زندان‌ها از پروژه‌های عمرانی زندان‌های استان ایلام

جوادی معاون مدیرکل دفتر فنی و مهندسی به همراه یکی از کارشناسان این حوزه از پروژه‌های نیمه‌کاره فاز دوم زندان مرکزی و بازداشتگاه دهلران بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان ایلام، مسئولین دفتر فنی و مهندسی سازمان زندان های کشور از ساختمان های نیمه کاره فاز دوم زندان مرکزی و پروژه بازداشتگاه شهرستان دهلران دیدن کردند.

این بازدید با هدف برنامه ریزی برای تکمیل و بهره برداری از فاز دوم زندان مرکزی و اتمام پروژه بازداشتگاه دهلران و همچنین تخصیص اعتبار کافی در این حوزه انجام شد.

بازدید مسئولین دفتر فنی و مهندسی سازمان از پروژه‌های عمرانی زندان‌های استان ایلام

مسئولین دفتر فنی و مهندسی سازمان زندان های کشور در اولین روز سفر خود به استان ایلام از پروژه نیمه کاره بازداشتگاه دهلران دیدن کردند و در نشستی با کارشناسان اداره راه و شهرسازی استان به بررسی نقشه و استانداردسازی آن پرداختند.

این مسئولین سازمانی در روز دوم از سفر خود، ساختمان های نیمه کاره فاز دوم زندان مرکزی ایلام و پروژه های در دست احداث را مورد بازدید قرار داده و اقدامات را ارزیابی کردند. آنان بر لزوم تکمیل و بهره برداری از پروژه های عمرانی برای توسعه و ارتقای خدمات زندانبانی و بهبود فرایند خدمت و همچنین پیشبرد اهداف سازمانی اشاره ای داشتند.

بازدید مسئولین دفتر فنی و مهندسی سازمان از پروژه‌های عمرانی زندان‌های استان ایلام

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha