تجلیل از فعالین ورزشی زندان‌های استان آذربایجان شرقی

جوادی مدیر کل زندانهای استان آذربایجان شرقی به مناسبت هفته تربیت بدنی از همکاران فعال در عرصه ورزش در زندانها تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان آذربایجان شرقی،جوادی مدیر کل زندانهای استان در این مراسم ضمن تبریک هفته تربیت بدنی گفت: هر ساله از بیست و ششم مهر ماه تا دوم آبان به نام هفته تربیت بدنی نام گذاری شده است که فرصت ارزشمندی برای آشنایی بیشتر جامعه با موضوع مهم ورزش و زمینه مناسبی برای تبیین اهمیت و آثار آن در ابعاد فردی و اجتماعی است.

وی در ادامه افزود: در سایه گسترش و انجام فعالیت جدی در رشته های مختلف ورزشی باید زندانیان را در مسیر مهم اصلاح و تربیت قرار دادوفعالیت های ورزشی را بصورت جدی در زندان ها دنبال کرد.

مدیر کل زندانهای استان اظهار داشت: زندانیان عضوی از جامعه هستند که خواسته یا ناخواسته مرتکب جرم شده اند و با توسعه ورزش در بین مددجویان می توان گام موثری در راستای اصلاح و تربیت ایشان برداشت.

جوادی در ادامه برنامه ریزی منسجم وگسترش فعالیت های ورزشی در بین مددجویان را خواستار شد وگفت :توسعه مداوم برنامه‌های ورزشی ویژه زندانیان و سرمایه‌گذاری در این حوزه، به سالم‌سازی فضای زندان‌ها کمک شایانی خواهد کرد.

شایان ذکر است در این مراسم مدیرکل زندانهای استان با اهدای لوحی از فعالین ورزش زندانهای استان تجلیل کرد.

تجلیل از فعالین ورزشی زندانهای آذربایجان شرقی

تجلیل از فعالین ورزشی زندانهای آذربایجان شرقی

تجلیل از فعالین ورزشی زندانهای آذربایجان شرقی

تجلیل از فعالین ورزشی زندانهای آذربایجان شرقی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha