اشتغال ۴۲ زندانی در شرکت پوک پوک ارومیه

۴۲ زندانی با حمایت دستگاه قضایی استان و هماهنگی با سازمان زندان ها و بنیاد تعاون زندانیان در شرکت پوک پوک ارومیه مشغول کارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای آذربایجان غربی ،مراد فتحی مدیرکل زندانهای استان با اعلام این خبر گفت: با توجه به سیاست‌ها و تاکیدات ریاست معظم قوه قضائیه اقدامات متعددی در دوران تحول و تعالی قوه قضائیه در سیستم زندانبانی اسلامی استان در حال انجام است که یکی از آن‌ها اجرای طرح «اشتغال زندانیان در خارج از زندان» هست که ریاست معظم به بهره گیری از ظرفیت های مردمی برای بازاجتماعی کردن زندانیان و اشتغال آنها» تاکید موکد نموده است. وی افزود، مراجع قضایی با همت و دورنمای عالی تحول از زندانیان واجد شرایط اشتغال در خارج از زندان را برای بکارگیری به واحدهای تولیدی و صنعتی معرفی کند.

مدیرکل زندان های استان آذربایجان غربی ،با اشاره به برخی از ویژگی های اشتغال زندانیان در خارج از زندان پرداخت و بیان داشت، این اشتغال محدود به دوران تحمل حبس نبوده و امکان تدوام شغل پس از تحمل دوران حبس و محکومیت هم وجود دارد.

شایان ذکر است شرکت پوک پوک در زمینه تولید انواع ویفر فعالیت دارد که ۵۰۰ نفر در آن مشغول به کار می‌باشند و با ظرفیت تولید ۹۰۰۰ تن در سال، بیش از ۷۰ درصد محصولات آن صادر می‌گردد همچنان یکی از واحدهای تولیدی فعال استان هست.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha