زندان‌های زنجان نیازمند حضور گروه‌های جهادی در حوزه سلامت روان است

به مناسبت هفته سلامت روان دکتر چراغی رئیس نظام روانشناسی استان با حضور در اداره کل زندان‌های زنجان با حجت الاسلام والمسلمین بنیادی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین بنیادی به ضرورت‌های حوزه روانشناسی در داخل زندان‌ها اشاره و گفت: اعتیاد به مواد مخدر بالاترین ورودی زندان‌های استان بوده و با توجه به شرایط خاص این زندانیان و وابستگی به مواد مخدر مداخله روانشناسان در کاهش آسیب‌های این حوزه بسیار ضروری است.

مدیر کل زندان‌های زنجان اظهار کرد: علی رغم فعالیت شبانه روزی همکاران در حوزه روانشناسی زندان‌ها و افتتاح مراکز تخصصی در داخل زندان،حجم کار و فعالیت زندان‌های استان با نیروهای موجودحوزه سلامت روان متناسب نبوده و برای ایجاد شرایط اصلاح و تربیت نیازمند استفاده از ظرفیت نظام روانشناسی استان با نگاه جهادی هستیم.
در این دیدار دکتر چراغی رئیس نظام روانشناسی استان نیز با قدردانی از توجه ویژه مدیر کل زندان‌های استان به حوزه سلامت روان بیان کرد: کار با زندانی به دلیل شرایط روحی، نیازمند خلاقیت خاص در حوزه روانشناسی بوده و سختی‌های خود را دارد.

چراغی در این دیدار ضمن اعلام آمادگی کامل نظام روانشناسی استان جهت صدور مجوزهای فعالیتهای روانشناسی در داخل زندانها ،بر همکاری های دوجانبه در جهت حل و فصل مسایل و مشکلات زندانیان استان تاکید نمودند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha