بازدید چهارساعته سرپرست زندان‌های ایلام از مجتمع حرفه‌آموزی و کاردرمانی

جمشید اسکندری از روند فعالیت‌های اصلاحی و تربیتی مجتمع حرفه‌آموزی و کاردرمانی دیدن کرد و در میان زندانیان پاسخگوی درخواست‌های آنان بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان ایلام، بازدیدهای میدانی از زندان های استان با هدف بهبود فرایند خدمت و تحقق اهداف سازمانی ادامه دارد.

اسکندری سرپرست زندان های ایلام در بازدید اخیر خود از مجتمع حرفه آموزی و کاردرمانی، با زندانیان دیدار کرد و پاسخگوی سوالات و درخواست های آنان بود. وی در ادامه از بخش های مختلف زندان و محیط پیرامون آن بازدید داشت و بر رعایت نکات امنیتی و پیشبرد اقدامات تربیتی تاکید کرد.

اسکندری اذعان داشت: ثبات امنیت در سطح زندان ها زمینه ساز اثربخشی فعالیت های بازپرورانه است و اهمیت بخشی به این مهم می تواند به تحقق هرچه بهتر اقدامات و برقراری نظم در زندان کمک کند.

وی گفت: مشکلات قضایی زندانیان با همکاری مراجع قضایی و مددکاران پیگیری می شوند و برای کاهش جمعیت کیفری و بهره مندی زندانیان از تسهیلات قضایی تلاش می شود. سرپرست زندان های ایلام در ادامه خواستار پیاده سازی مطلوب اولویت های سازمانی شد و بر دقت سنگربانان اصلاح و تربیت در انجام اقدامات تامینی و تربیتی تاکید داشت.

بازدید چهارساعته سرپرست زندان‌های ایلام از مجتمع حرفه‌آموزی و کاردرمانی

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha