برگزاری کارگروه اشتغال زندان بیجار با حضور مدیرکل زندان‌های استان کردستان

کارگروه اشتغال و حرفه آموزی زندان بیجار با حضور مدیرکل زندانهای استان کردستان ، فرماندار و دادستان شهرستان، سرپرست بنیاد تعاون زندانیان و کارآفرینان فعال شهرستان مهر ماه ۱۴۰۲ در سالن جلسات فرمانداری شهرستان بیجار برگزار شد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان ، جلسه کارگروه اشتغال و حرفه آموزی زندان بیجار با حضور مدیرکل زندانهای استان کردستان ، فرماندار و دادستان شهرستان ، سرپرست بنیاد تعاون زندانیان و کارآفرینان فعال شهرستان در مورخه ۳۰ مهر ماه ۱۴۰۲ در سالن جلسات فرمانداری شهرستان بیجار برگزار شد.

مجتبی محمدی ، مدیرکل زندانهای استان کردستان در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از وضعیت اشتغال و کارگاه های اشتغال زائی در زندانهای استان عنوان کرد ؛ یکی از اولویت های اداره کل زندانهای کردستان ایجاد منابع مالی پایدار برای زندانیان و خانواده های آنان است که این مهم موجبات کاهش جرم و بزه در جامعه را فراهم می آورد و این امر با وجود ایجاد بسترهای مطلوب و مناسب در حوزه کارآفرینی در محیط زندان ، با همکاری و همراهی تمامی مسئولین و کارآفرینان فعال جامعه فراهم خواهد شد .

سپس فرماندار بیجار در این جلسه عنوان کرد ؛ خدا را شکر می کنیم که در جامعه اسلامی تمامی حقوق و کرامت انسانی زندانیان به نحو مطلوب رعایت می‌شود و امیدواریم فرهنگ سازی مناسب در راستای بازگشت زندانیان به جامعه ، اقتصاد و بازار کار صورت پذیرد .

در ادامه جلسه ، کارآفرینان فعال شهرستان بیجار پیشنهادهای مؤثر و قابل اجراء در راستای بسترهای فراهم شده در زندانهای کردستان ، خصوصا زندان بیجار به حضور مدیرکل زندانهای استان کردستان را ارائه دادند .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha