پوشاک زمستانی برای فرزندان زندانیان نیازمند یاسوجی خریداری شد

با هدف حمایت از فرزندان زندانیان نیازمند توسط یکی از خیرین نیکوکار 42 دست لباس زمستانه با ارزش 100 میلیون تومان خریداری و به آنان اهداء شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان کهگیلویه ‌وبویراحمد، منصور بیژنی مدیر کل زندانهای استان با اعلام این خبر افزود: طی بازدیدی که با حضور دادستان مرکز استان و مدیر کل کمیته حضرت امام (ره) از خانواده های زندانیان داشتیم وضعیت نامناسب اقتصادی به یکی از خیرین گزارش که وی نیز با واریز 100 میلیون تومان به حساب انجمن حمایت زندانیان برای خرید پوشاک زمستانه همکاری و مساعدت خیرخواهانه داشتند.

وی اظهار داشت: با وجه اهدایی وهمراهی و همکاری انجمن حمایت زندانیان یاسوج نسبت به خرید لباس زمستانی برای 42 فرزند زندانی با انتخاب خودشان در یکی از فروشگاههای بزرگ شهر اقدام و لبخند شادی برلبان آنان هدیه شد.

بیژنی با تقدیر از خیرین و نیکوکارانی که در حمایت از خانواده های زندانیان اهتمام مطلوبی دارند تصریح کرد: انجمن های حمایت زندانیان استان منبع درآمد و شاخصی ندارند لذا از مردم نوع دوست و نیکوکاران عزیز می خواهم که از خانواده ها و فرزندان زندانی نیازمندی که هیچ نقشی در بزه سرپرست خود ندارند حمایت و مساعدت نمایند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha