«زندان سلماس» تا پایان سال جاری به خارج شهر منتقل می شود

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: با توجه به وظایف این اداره کل در بخش احداث ساختمان های دولتی و اداری، ساخت زندان سلماس در حال حاضر از پیشرفت خوبی برخوردار است و تکمیل و اتمام آن در مراحل پایانی قرار دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های آذربایجان غربی ، سید محسن حمزه‌لو در دیدار با مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی، تربیتی استان اظهار داشت: اجرای ساختمان های اداری، بهداری و بندهای مجزا در دست اجرا بوده و برای تکمیل و اتمام ندامتگاه سلماس، ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: ساختمان این ندامتگاه با پنج هزار مترمربع زیر بنا دارای امکانات استاندارد، بندهای مجزا، ساختمان اداری، سالن ورزشی و کارگاه‌‍‌های حرفه آموزی است.
حمزه‌لو افزود: حمایت از زندانیان و توسعه کارگاه‌‍‌های حرفه آموزی در ندامتگاه سلماس قابل توجه بوده، تا افراد بتوانند با اشتغال در این محل تجارب جدیدی را کسب کرده و در زندگی خود از آن بهره مند گردند.
فتحی مدیرکل زندانهای استان آذربایجان غربی از حضور دغدغه مند و پیگیری دلسوزانه مدیرکل مسکن و شهرسازی استان تقدیر کرد و گفت : با پیگیری و دستور به تسریع در روند عمرانی تکمیل پروژه زندان جدید شهرستان سلماس و تامین منابع مالی با قول مساعد در جهت تکمیل زیرساخت های تاسیساتی و سالن ملاقات بسیار امیدواریم تا پایان سال زندان قدیم از داخل بافت مسکونی شهر سلماس به ساختمان جدید در خارج از محدوده شهری منتقل گردد .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha