ارجاع درخواست زندانیان سلماس به مراجع قضایی آذربایجان غربی با دستور رئیس‌کل دادگستری استان

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی به اتفاق معاونین، دادستان مرکز و جمعی از مراجع قضایی از زندان شهرستان یلمای به مدت دو ساعت بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی، بازدید از زندان سلماس آخرین برنامه سفر یک روزه کاری رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به حوزه قضایی سلماس بود که با همراهی معاونین،دادستان مرکز و قضات حوزه قضایی به مدت دو ساعت طول کشید.
عصر یکشنبه ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به همراه مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، معاونین قضایی دادگستری استان و معاونین دادستان مرکز استان، رئیس و دادستان سلماس و تعدادی از قضات سلماس با حضور در بندهای زندان سلماس ضمن بررسی وضعیت زندانیان در دیداری چهره به چهره با زندانیان درخواست‌های آنان را بررسی و دستورات لازم را در مورد هر یک صادر نمودند.
عتباتی و معاونین ضمن دیدار چهره به چهره با بیش از ۸۰ زندانی درخواست ۲۵ مددجو را برای پیگیری و رفع مشکلات قضایی یا طرح در کمسون عفو به واحدهای استانی ارجاع دادند .

رئیس کل دادگستری استان گفت : هدف از این بازدید را بررسی مشکلات قضایی مددجویان و اتخاذ تصمیم در راستای تعیین تکلیف و صدور دستورات قانونی برای بهره مندی زندانیانی که استحقاق این کمک ها را دارند برشمرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha